וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדתיים מתנגדים, פרויקט הקמת האצטדיון של הפועל תל אביב בבת ים יבוטל?

ההצעה לבניית האצטדיון אמורה לעבור במועצת העיר בת ים, אך הדתיים בקואליציה עשויים להתנגד בשל העובדה כי הוא אמור לפעול גם בשבת. וגם: התוכניות של האדומים לקראת העונה הבאה

one

על אף שהבטיחה לעצמה אמש (שבת) מקום בליגת העל גם בעונה הבאה, חגיגות גדולות לא נרשמו בהפועל תל אביב אחרי ה-3:3 מול הפועל חיפה. נראה כי המצב הכלכלי והעובדה שרוב אנשי המועדון, בהם השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, לא קיבלו את שכרם, מעסיקה את האדומים הרבה יותר. בקבוצה משוכנעים שהשבוע יועברו כל המשכורות, אך מתחילים להבין שבעונה הבאה התקציב יירד באופן משמעותי ויעמוד על כ-30 מיליון שקלים.

"המועדון צריך ללכת ליציבות כלכלית ולהתקדם מקצועית", אמר אלי גוטמן. "מבחינתי דבר אחד בטוח - הפועל תל אביב הולכת לתקופה של הבראה כלכלית. המועדון הזה לא יכול להרשות לעצמו מצב שבו לא יקבלו שכר בזמן. היא יקרה לליבי יותר מדי כדי שאלך אם תהיה בעיה כזו או אחרת, אבל הקבוצה חייבת ליצור תשתית כלכלית ויציבות. לא נתחיל להשתגע ולהביא שחקנים בסכומים גבוהים. יהיה תקציב שפוי כדי שאנשים כמו אמיר כבירי ואחרים שתורמים למועדון לא ילכו להתאבדות כלכלית".

גוטמן עצמו הצהיר כי אין לו כוונה לעזוב את הפועל תל אביב והוא מתכוון לבנות את הקבוצה של העונה הבאה, אך קיים חשש אצל ההנהלה כי אם המועדון ימשיך בקשיים הכלכליים, לא מן הנמנע כי גם המאמן הלאומי לשעבר יתייאש. בכל מקרה, כרגע, מלבד נמניה ניקוליץ', כל הזרים אמורים לעזוב בקיץ כשבקבוצה מקווים למכור גם את קלאודיו בומבה תמורת סכום כמה מיליונים. החשש במועדון הוא ששחקנים בעלי חוזים לעונה הבאה, שלא יהיו בתכניות של גוטמן, ידרשו פיצוי שלא יהיה באפשרות האדומים לשלם. כמו כן, מספר שחקנים אמורים לחזור בהשאלה בקיץ והפועל תל אביב תנסה להגיע איתם להסדר על עזיבתם: "לפני שמתחילים לתכנן את העונה הבאה ולבנות את הסגל, צריך לעשות סדר", אמר גורם בהנהלה. "אם לא נצליח להגיע להסדר עם שחקנים על עזיבה יהיה מאוד קשה להביא רכש משמעותי בעונה הבאה".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים/קובי אליהו

לצד זה, האופטימיות בכל הקשור לבניית האצטדיון בבית ים התחלפה, וכרגע אצל האדומים לא ממש יודעים באופן ודאי אם הפרוייקט ייצא לפועל בסופו של דבר. אף על פי שבעיריית בת ים טוענים שאין קשר בין תוצאות הבחירות שבוטלו על ידי בית המשפט לבין הפרויקט, נראה כי לא מעט בעיות צפויות עד להקמתו. המכשול הראשון כבר בדרך. בשבוע הבא ההצעה לבניית האצטדיון אמורה לעבור במועצת העיר, אך גורמים בעירייה טוענים כי כרגע לא בטוח כלל כי הדתיים בקואליציה של העיר יצביעו בעד הקמת המגרש, זאת בשל העובדה כי הוא אמור לפעול בשבת.

כלומר, התנגדות הדתיים לבניית האצטדיון תטרפד את הקמתו מכיוון שלא יהיה רוב לראש העיר, יוסי בכר, במועצת העיר. אם המפלגות הדתיות אכן יאשרו בסופו של דבר את הקמת האצטדיון, ישנן עוד לא מעט בעיות עד אשר יקבל הפרויקט אישור לצאת לפועל וישנו יותר מגורם אחד בבת ים שמתכוון להגיש עתירה נגד הקמת האצטדיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully