וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המחלוקת: דני גולן צפוי להישאר במכבי פתח תקוה

בצל הדיבורים על מאמן חדש, במועדון טוענים: סיכוי גבוה שימשיך. גולדנברג יחזור מהשעיה בשני, המגן ומלמד יקבלו הצעה להארכת חוזה. הוכנבוים: "לא נעים להיות אנחנו, אבל נישאר בליגה"

one

הפועל עכו רשמה הערב (שבת) הפסד ליגה רביעי ברציפות, והיא נמצאת מתחת לקו האדום עם 32 נקודות - בדיוק כמו עירוני קרית שמונה ואחת פחות מהפועל חיפה, כשנותרו שני מחזורים עד לסיום העונה.

מה נותר למועמדות לירידה?
הפועל חיפה: עירוני קרית שמונה (ח), בני יהודה (ב)
עירוני קרית שמונה: הפועל חיפה (ב), הפועל עכו (ח)
הפועל עכו: הפועל כפר סבא (ח), עירוני קרית שמונה (ב)

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

המנצחת, מכבי פתח תקוה, כבר חושבת על העונה הבאה. דני גולן צפוי להישאר, כך מעריכים במועדון לקראת פגישה שאמורה להתקיים בין הצדדים בקרוב. הדברים הללו מגיעים בניגוד לשמועות שהגיעו לאחרונה על כוונה למנות מאמן אחר לקבוצה. בפתח תקוה לא הסתירו את המחלוקת בעניין המאמן לעונה הבאה. אבי לוזון, עומר גולן ושינו זוארץ אמורים להיפגש בקרוב בעניין, אך כרגע הנטיה היא למנות את גולן לעונה נוספת. "דני מאמן מצוין, בקרוב נשב ודברים יתבהרו. כרגע אין מועמד אחר על הפרק", הסכימו לומר במועדון. המגן חגי גולדנברג יקבל הצעה להארכת חוזה ויחזור מהשעיה ביום שני. במועדון מתכוונים להציע הארכת חוזה גם לגיא מלמד.

"זה לא היה קל כמו שזה נראה אבל היינו יכולים לעשות את זה יותר קל במחצית הראשונה וכל הכבוד לשחקנים", אמר דני גולן על המשחק. "מכבי פתח תקוה הראתה שהיא קבוצה מחוייבת בזמן שאחרים חושבים שהיא לא. מהיום שהגעתי אנחנו משחקים טוב. כמות השערים שאנחנו כובשים פנטסטית. אני שמח שתיקנו את הרושם שנוצר בהפסד להפועל כפר סבא".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את הפועל עכו

לכתבה המלאה
דני גולן מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
נשאר? גולן/אדריאן הרבשטיין

ובחזרה לצד המפסיד. "ההחלטה לשים את עוביידה חטאב כמגן שמאלי הייתה מקצועית לחלוטין ואני אשמור אותה לעצמי", אמר ירון הוכנבוים. "לצערי הוא לא נכנס טוב למשחק וזה הוביל לחילוף המוקדם שלו. הייתה לנו בעיה במשחק ההגנה ואנחנו לא מספיק טובים בשביל לרדוף אחרי קבוצות שמובילות עלינו. זה לא נעים להיות במצב שלנו גם ככה ועוד יותר במצב של פיגור 2:0 בבית".

המאמן הוסיף :"יש פה הרבה שחקנים צעירים שלא קל להם להתמודד אף על פי שלא היינו רחוקים מהשוויון. בכל פעם כשאנחנו יוצאים ללחוץ אנחנו לא מביאים תוצאות. הניצחונות שלנו הגיעו כשהיריב לא היה מסוגל לשחק נגדנו ולא הגיע למצבים. אנחנו פשוט חייבים לחזור למצב של אי ספיגת שערים. יש לנו עוד 180 דקות מול קבוצות שמתחרות מולנו ראש בראש. לדעתי הפועל כפר סבא כבר נשארה בליגה והמשחק במחזור האחרון מול עירוני קרית שמונה יהיה הקובע. אנחנו נישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully