וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה נגד טל בנין: "נכשל בתפקידו, מבחינה מקצועית ואישית"

6.4.2016 / 17:44

במועדון הגישו את כתב ההגנה לתביעה של המאמן: "מדובר בתביעה נקמנית. הוא הכפיש את הקבוצה באמצעי התקשורת". עורך דינו של המאמן: "זו תקיפה באופן שקרי ואישי נגד טל בנין"

מערכת וואלה!

בווידיאו: משדר על מצבה של הפועל חיפה

הפועל חיפה הגישה היום (רביעי) את כתב ההגנה שלה לתביעה שהגיש נגדה המאמן טל בנין. בכתב ההגנה, אותו הגישו עורכי הדין רז בן דור וחן מדר, נטען בין היתר כי המועדון "שולל את כל טענותיו של התובע".

עוד נכתב שם: "מדובר בתביעה נקמנית, שבאה לעולם לא מפגיעה בזכויות, אלא מפגיעה באגו של התובע, שנכשל כישלון חרוץ בתפקידו כמאמן, מבחינה מקצועית ואישית. בסיומו של המשחק בו נחלה הקבוצה הפסד ליריבה העירונית, ניסה התובע לתקוף את מנכ"ל הקבוצה, השתולל והתנהג באופן לא ראוי. רק התערבות שחקני הקבוצה, שחסמו את התובע בגופן והרחיקו אותו מהמקום, מנעה אירוע חמור יותר. למרות המצוין לעיל, המאמן לא פוטר באופן מיידי. הקבוצה ביקשה לשקול את האירוע במתינות ולצורך כך הוא התבקש לא להגיע לעבודה, תוך ששכרו משולם כסדרו".

לאחר מכן מצוין בכתב ההגנה: "התובע אינו זכאי לכל סעד בגין פיטוריו. ההסכם בין הצדדים קובע כי כל אחד מהם רשאי לבטלו בהתראה של 14 יום, שניתנה לתובע. ניתנה לו הזדמנות אמיתית להשמיע את טענותיו ולנסות למנוע את פיטוריו, אך הוא בחר שלא לעשות זאת ובמקום, החליט להכפיש את הנתבעת, מעסיקתו, באמצעי התקשורת. הנתבעת גם לא הוציאה את דיבתו של התובע לרעה, להיפך. הנתבעת עשתה ככל שביכולתה לשמור על כבודו של התובע, חרף התנהלותו החמורה. דווקא התובע הוא שבחר להעביר לאחר פיטוריו את זירת המחלוקת בין הצדדים לתקשורת, כדי לנקום בנתבעת. בנסיבות אלה, דין התביעה להידחות".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
המאבק נגד הפועל חיפה נמשך. בנין/אדריאן הרבשטיין

בתגובה, מסר עו"ד שי אליאס בשמו של בנין: "טרם קיבלנו את כתב ההגנה וכבר אצה דרכה של הפועל חיפה לפרסם מידע כוזב ושקרי בכלי התקשורת. התביעה הוגשה גם באופן אישי כלפי יואב כץ, מאחר שנעשתה הפרה בוטה של חוקי מגן, אי תשלום שכר עבודה לטל פנין, פגיעה קשה בשמו הטוב ובתדמיתו המקצועית. לטל בנין אכפת ממועדון הפועל חיפה ולכן השקיע שעות רבות ומאומצות ויש בידי מר בנין ראיות לשביעות הרצון מעבודתו המקצועית, הן מצד הבעלים והן מצד שחקני הקבוצה. מעולם לא היה מר בנין מעורב בשום תקרית אלימה והטענה הינה שקרית וכוזבת. לראייה, רק לאחרונה חייב בית הדין לעבודה במאות אלפי שקלים את הפועל חיפה, בשל עניינים הדומים לאלו שנתבעו על ידי מר טל בנין. עצם הטענות בכתב ההגנה (על פי התקשורת), מלמדות על כך שאין שום התייחסות עניינית ולכן ממצוקה וחולשה, הוחלט לתקוף באופן שקרי ואישי את טל בנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully