וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה - ישראל: דסה פצוע ושוחרר מהסגל, בן ביטון יפתח בהרכב

23.3.2016 / 14:10

המגן סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, מגן באר שבע יחליפו במשחק הידידות באוסייק (ד', 19:00, ספ' 5). התלבטות בין בניון לבוזגלו ובין צדק לטיבי, כשקליימן יערוך בכורה בשער הנבחרת ודאבור וחמד יהיו בהתקפה. המארחת עם שלושה בלמים

ידידות נבחרותמחצית23/03/2016
קרואטיה
    0
      נבחרת ישראל
      צילום מסך

      בווידאו: תומר חמד מדבר לקראת המשחק מול קרואטיה

      נבחרת ישראל, עדיין ללא מאמן קבוע ועם מאמן נבחרת הנערים אלון חזן על הקווים באופן חד פעמי, תקיים מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5) משחק ידידות מול קרואטיה באצטדיון באוסייק. ישראל פגשה את קרואטיה שמונה פעמים בעבר ומעולם לא ניצחה. בארבעת המפגשים האחרונים, שהיו כולם במסגרת רשמית (במוקדמות יורו 2008 ומוקדמות יורו 2012), קרואטיה ניצחה. הפעם היחידה שישראל נמנעה מהפסד הייתה ב-3:3 בטדי בפברואר 2005. יוסי בניון, השריד היחיד בנבחרת מאותו משחק, כבש אז את השער השני.

      הנבחרת תעלה למשחק עם סרטים שחורים על חולצות השחקנים והצוות, לזכרו של מאמן הנבחרת לשעבר ג'ק מנסל, שהלך היום לעולמו.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

      בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
      שחקני נבחרת ישראל דודו גורש, אריאל הרוש, בוריס קליימן. קובי אליהו
      בכורה בשער הנבחרת הבוגרת. בוריס קליימן, משמאל/קובי אליהו

      בוריס קליימן יערוך בכורה בין הקורות, כשבמרכז ההגנה מתלבט אלון חזן בין שיר צדק לאיתן טיבי לצד רמי גרשון. אלי דסה יועד לעמדת המגן הימני, אך הוא סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, ובן ביטון יחליפו. בצד שמאל מתלבט חזן בין אופיר דוידזאדה לטאלב טואטחה. ניר ביטון יקבל גם הוא קרדיט ב-11 לצד בירם כיאל, אם כי גם אלמוג כהן בתמונה. בחלק הקדמי מובטח מקומם של מונס דאבור ותומר חמד, כשההתלבטות היא לגבי הקשרים ההתקפיים. מאור בוזגלו, טל בן חיים ויוסי בניון נאבקים על חולצת ההרכב, כשחזן מתלבט מתי לשתף את הקפטן.

      בנבחרת הורו לשחקנים להישאר במלון ולא לצאת החוצה עקב חשש ביטחוני. ההחלטה הזאת הייתה תקפה גם בקמפיין הקודם. האנשים שקיבלו את הכסף הם עובדי הנבחרת. "דמי הנסיעה הם שוליים עבור רוב שחקני הנבחרת. חשוב לנו שעובדי הנבחרת יידעו כמה אנחנו מעריכים אותם", אמרו השחקנים.

      תומר חמד אמר לאתר ההתאחדות לקראת המשחק: "הרגשה טובה, תמיד כיף וכבוד גדול להיות בנבחרת. יש אווירה טובה עם כל החבר'ה. נתכונן כמו שצריך ואנחנו מקווים למשחק טוב מחר. קרואטיה נבחרת מצוינת, ראקיטיץ' יכול היה לעזור להם כי הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל נתכונן אותו דבר כי שחקן אחד לא יכול לשנות. נבוא בכל הכוח כדי להראות שגם לנו יש מה להציע. יש לנו את הכלים והפוטנציאל להצליח. אני רואה שמדברים על סוג של מנהל טכני או מנהל מעל כל הנבחרות, ואולי זה משהו שאנחנו צריכים. אולי כך נגיע בסופו של דבר לטורניר גדול. כמובן שזה לא תהליך של שנה, זה ייקח קצת זמן, אבל בסופו של דבר כולנו ניהנה מזה".

      אנטה צ'אצ'יץ'. AP
      ינסה שיטה חדשה. אנטה צ'אצ'יץ'/AP

      המאמן הקרואטי אנטה צ'אצ'יץ' מתכנן לשנות שיטה, ועשוי לשחזר את המערך של הנבחרת ממונדיאל 1998 ולשחק עם שלושה בלמים. בסגל שלו אין מגן שמאלי טבעי, כך שאת עמדת שחקן הכנף בצד שמאל צפוי לאייש הקשר ההתקפי איבן פרישיץ'. אחרי שאיבן ראקיטיץ' מברצלונה שוחרר מהסגל, נפתח המאבק על אחת העמדות בקישור. ניקולה קאליניץ' ומריו מנדז'וקיץ' יוצבו יחד בהתקפה.

      "ננסה שיטה חדשה, המשחקים הללו הם כדי שנקבל עוד מידע ונוכל להתכונן לקראת מה שמצפה לנו בצרפת", אמר צ'אצ'יץ' במסיבת העיתונאים ועבר להתייחס ליריבות. "הונגריה משתתפת ביורו בדיוק כמונו וישראל מגיעה עם הרבה שחקנים מנוסים ונמצאת גם היא בתהליך של שינוי. זה יהיה מבחן אמיתי מבחינתנו. יש בישראל גם שחקנים חדשים שאני לא ממש מכיר. זו נבחרת עם שחקנים טובים מאוד בקישור ובהתקפה, אבל קצת חלשה מאחור".

      (עדכון ראשון: 22.3, 18:00)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully