וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה נוטה לארח במושבה, יוסי מזרחי לא צפוי להמשיך

10.3.2016 / 20:38

הזהובים ויתרו על האפשרות לארח בראשל"צ כתחליף לבלומפילד שיעבור שיפוץ, ברק אברמוב כבר ערך סיור בפתח תקוה. המאמן ייפרד בסוף העונה. אדרי ישמש כמנהל הקבוצה גם תחת הבעלים המיועד

one

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, בני יהודה תארח בשנה הבאה את משחקיה הביתיים במושבה. הזהובים, שאמורים לעבור בקרוב לבעלותו של איש העסקים ברק אברמוב, מעדיפים את האצטדיון הפתח תקוואי לאור השיפוץ שעתיד להתבצע בבלומפילד, ואחרי שהם בדקו אפשרות לארח בראשון לציון, הם ויתרו על כך בשל מגוון סיבות. אברמוב עצמו סייר במושבה ונראה שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הזהובים ישחקו שם בשנה הבאה. "האופציות לאירוח היו המושבה וראשון לציון, ולאחר שראשון לציון נפל, הכיוון הוא לפתח תקוה", אמר מקורב לאברמוב. "יש שם אווירת כדורגל טובה וזה מקום אידיאלי לארח בו משחקים".

בכל הקשור לתחום המקצועי, מסתמן כי יוסי מזרחי, שהגיע במהלך העונה, לא ימשיך בעונה הבאה. מזרחי, שהחליף בתפקיד את יוסי אבוקסיס, חתום עד לסוף השנה אבל נראה כי הוא יעזוב בסיומה.

בינתיים כל נושא העברת הקבוצה לידיו של אברמוב ממשה דמאיו נמצא בשלבים הסופיים שלו, כאשר בקרוב צפויה להסתיים בדיקת הנאותות שעורך הבעלים המיועד. על פי הסיכום בין הצדדים, מי שאמור להמשיך ולשמש כמנהל הקבוצה הוא כפיר אדרי, ממנו מרוצים מאוד בבני יהודה. בסביבתו של אברמוב מבינים כי הידע שרכש אדרי בתקופה שבה שימש בתפקיד לצידו של דמאיו יסייע לבעלים המיועד להיכנס בצורה חלקה יותר לעניינים.

- יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
צפוי לעזוב בסיום העונה. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully