וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "כולם ראו שאנחנו הרבה יותר נהנים עכשיו"

שביעות רצון מההשתלבות המהירה של דני גולן ומהשיטה החדשה: "יהיה מעניין איתו, הוא לא פראייר בכלל". הקבוצה תצא למחנה אימון בן שלושה ימים. קאניוק: "הגיע לפה מאמן עם תשוקה להוציא אותנו מהבוץ"

one

מכבי פתח תקוה יצאה לדרך חדשה, וגם אם רצף המשחקים ללא ניצחון התארך באחד נוסף, בקבוצה מרגישים שסגנון המשחק והדרך של דני גולן כמאמן הקבוצה סיפקו ריענון משמעותי. המלאבסים אתמול (שבת) סיימו ב-1:1 נגד הפועל תל אביב וניצבים במקום השמיני בטבלה, והשבוע הם ייצאו למחנה אימון בן שלושה ימים בחיפה כדי לעבוד על אלמנטים טקטיים נוספים שיסייעו למאמן להתחבר לשחקניו החדשים.

גולן הדגיש בסיום המשחק כי חש שהוא לא מצליח להעביר את המסר במהלך המשחק לשחקנים הקדמיים שעליהם לחזור לעמדות, מה שאילץ אותו לבצע חילוף הגנתי, ובכל מקרה הוא מתכוון לעבוד איתם במהלך המחנה על הנושאים הללו. "אנחנו נראים יותר טוב", אמר אחד השחקנים. "אנחנו לא רגילים לשחק בשיטה הזו, אבל היא מוצאת חן בעינינו וכולם ראו שאנחנו נהנים יותר עכשיו. אנחנו עוד לא מכירים את המאמן, אבל יהיה מעניין איתו. יש לו הרבה כדורגל, הוא לא פראייר בכלל".

הקשר גידי קאניוק אמר בסיום: "אנחנו מרוצים. שמרנו את הפער מהפועל תל אביב על שלוש נקודות. בסך הכול התחושה היא די טובה. יש מאמן חדש, וזה לא משהו שאנחנו רגילים אליו כל כך. הכדורגל היה לא רע אחרי הרבה זמן שלא שיחקנו במערך הזה. לא עבדנו הרבה זמן עם דני, נלמד אותו והם ילמד אותנו. לא היה קל להיפרד מרן בן שמעון. היינו רגילים לסטנדרטים מסוימים, אבל הגיע מאמן עם תשוקה להוציא אותנו מהבוץ. גם כשרן הלך מפה, הוא לקח אותי לשיחה אישית, דיבר איתי והייתי מופתע שהוא הולך, אבל זו בחירה שלו ואני מאחל לו הצלחה".

על העובדה שהוא מרבה להבקיע נגד הפועל תל אביב, הוסיף הקשר: "יוצא לי להבקיע נגד הפועל תל אביב, אבל אני מעדיף לקחת נקודות מבלי להבקיע עד סוף העונה. השער שהבקענו די שחרר אותנו. השער שספגנו לא היה מחויב למציאות. הפועל זו קבוצה טובה וחזקה עם מאמן טוב. מרוצים".

שחקן מכבי פתח תקוה, גידי קאניוק. קובי אליהו
מרבה לכבוש נגד האדומים. קאניוק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully