וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייסי רייט, לנגפורד, צירבס: תכניות הרכש של מכבי תל אביב נחשפות

3.3.2016 / 18:10

דייויד פדרמן הבטיח במסיבת העיתונאים שלו "12 שחקני יורוליג" בעונה הבאה והצהובים פועלים בניסיון לחזק את הסגל בשלוש עמדות. עוד כוכבים שעל הכוונת: ברייסי רייט, קייל היינס וקווינסי מילר. האוהדים הודיעו כי הם יעודדו בדרבי

one

כמעט חודש עבר מאז הגיע דייויד פדרמן, אחד מבעלי מכבי תל אביב, למסיבת העיתונאים בה שטח במשך דקות ארוכות את הבעיות והטעויות שנעשו העונה בקבוצה ואת ההכנות לקראת העתיד. באותו אירוע, הבטיח בין היתר פדרמן כי בעונה הבאה, לצהובים יהיה סגל שיורכב מ-12 שחקני יורוליג בכירים ובימים אלה ממש, פועלים במכבי תל אביב על מנת שהדבר אכן יתממש.

בשבועות האחרונים הגיעו ראשי המועדון להחלטה בנוגע למספר זרים, אותם הם ינסו לצרף לקראת עונת 2016/17 ולידי וואלה! ספורט הגיעו רשימות הסקאוטינג של מכבי תל אביב והתכניות לבניית הסגל. יש לציין כי מדובר ברשימה התחלתית בלבד ובמועדון מודעים לכך שאפשר יהיה להחתים רק שחקן אחד או שניים מהרשימה הזו.

משיחות פנימיות שנערכו בתוך המועדון ניכר כי לקברניטי מכבי תל אביב ברור כי המחירים של השחקנים בהם הם מעוניינים הם גבוהים, אבל יעשה מאמץ רב בניסיון לצרף לפחות שני שחקנים מאותה רשימה, הכל על מנת שהעונה הנוכחית, שהייתה קטסטרופלית, בעיקר בזירה האירופית, עד כה, לא תשוב.

שחקן מכבי תל אביב קית' לנגפורד. נמרוד סונדרס
סיבוב שני? לנגפורד/נמרוד סונדרס

החיפוש של מכבי תל אביב אחר שחקני חיזוק לעונה הבאה מתמקד נכון להיום סביב שלוש עמדות עיקריות. בעמדה מספר 2, השחקן המועדף על הצהובים הוא אנדרו גאודלוק, שכיכב אשתקד אצל ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה והשבוע הצטרף בחוזה זמני ליוסטון רוקטס. במכבי תל אביב מודעים לרצונו של השחקן לנסות את מזלו ב-NBA ולכן, הם צפויים להציע לו חוזה עם אפשרות לסעיף יציאה עד לסיומו של מחנה הקיץ שייערך בלאס וגאס.

לקבוצה יש שתי אלטרנטיבות לעמדה מספר 2, למקרה שהבאתו של גאודלוק לא תתאפשר. הראשונה היא קית' לנגפורד, ששיחק בקבוצה בעונת 2011/12 ומסיים בתום העונה הנוכחית את חוזהו בן השנתיים בקאזאן. בין הצהובים לשחקן יש קשר רציף והוא לא שולל חזרה. אפשרות אחרת היא ברייסי רייט, כוכב הפועל ירושלים בעונה החולפת. רייט עזב את האדומים בטריקת דלת ומשחק כיום בקרשיאקה ולאחר שכבר בעונה שעברה סימנו אותו במכבי תל אביב כמועמד, הוא נמצא ברשימות גם כעת.

עמדות נוספות הן 4 ו-5. הצהובים מחפשים שני גבוהים איכותיים, כאשר האופציה המועדפת היא מאיק צירבס, שחקנה של הכוכב האדום בלגרד ואחד הכוכבים העולים בעונה הנוכחית של היורוליג. צירבס יהפוך בקיץ לשחקן חופשי וצפוי להיות מחוזר על ידי כמה מהמועדונים הבכירים ביבשת, כך שלמכבי תל אביב תהיה תחרות עליו. אפשרויות אחרות: קייל היינס, המחזיק בחוזה לעונה נוספת בצסק"א מוסקבה והצהובים בודקים האם ניתן לשחררו משם וקווינסי מילר, שכמו צירבס, גם הוא מסיים בקיץ את החוזה בכוכב האדום.

לגבי עמדות 1 ו-3, הרי שבקבוצה טרם קיבלו החלטות ברורות והרבה יהיה תלוי במצבו של יוגב אוחיון, שעלול לעבור ניתוח בקרסול במהלך הפגרה הקרובה. גל מקל ימשיך להיות אחד השחקנים המובילים בקבוצה.

אוהדי מכבי תל אביב הודיעו היום כי הם עוצרים את המחאה ולא ישבתו מעידוד בדרבי, שייערך ביום ראשון הקרוב, זאת לאחר שהנתק שלהם מול ההנהלה הופסק. לאחרונה התקיימו מגעים בין האוהדים להנהלה ובכוונת הצדדים להיפגש בשבוע הבא ולדון בנושא מחירי המנויים לעונה הבאה. ראשי האוהדים מסרו: "החלטנו להקפיא את פעולות המחאה כמחווה של רצון טוב ולעודד במהלך המשחק על מנת לתמוך בקבוצה ולהביע רצינות לקראת הפגישה. יש לזכור כי פעולות המחאה הן כלי בלבד להשגת תוצאות המאבק ואינן מטרתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully