וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אמשיך לשחק עוד עונה, לא בטוח שזה יהיה במכבי חיפה"

27.2.2016 / 19:30

הקפטן השליך בקבוק על הדשא והגיב בכעס אחרי עוד תקרית עם האוהדים, שחלקם קיללו אותו לאחר הניצחון בנתניה. מהמועדון נמסר: "אנחנו אוהבים ומחבקים את יוסי, הוא מכבי חיפה האמיתית"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות עם 0:3 על מכבי נתניה האומללה. שלוש הנקודות הבטיחו מעשית את המקום בפלייאוף העליון, כשעכשיו המבט מופנה לגומלין רבע גמר גביע המדינה, בו תארח מכבי חיפה את בני יהודה אחרי 2:2 במשחק הראשון. במהלך המשחק נפצעו טאלב טואטחה ומארק ואליינטה, כשגם עאיד חבשי שנכנס כמחליף לא עלה בכשירות מלאה. אם מצרפים את היעדרותו של דקל קינן המוצהב, לרוני לוי צפוי כאב ראש לקראת יום שלישי.

אלא שעל המשחק העיבה עוד תקרית בין האוהדים לקפטן. בסיום המשחק ניגש יוסי בניון לעבר הקהל וביקש מהם לעודד, אך חלק מהאוהדים בחר לקלל אותו והקפטן המתוסכל זרק בתגובה בקבוק מים על הדשא. במהלך ההשתוללות ביציע גם נעצר אוהד אחד. לאחר מכן אמר בניון לסביבתו: "אני מתכוון להמשיך לשחק עונה נוספת, אבל לא בטוח שזה יהיה במכבי חיפה". במועדון בטוחים כי כל עוד ירצה, בניון ימשיך בירוק.

ממכבי חיפה נמסר: "מדובר במספר קטן של כאלו המכנים עצמם אוהדים, שכל מטרתם היא לפגוע במכבי חיפה. רוב רובו של הקהל בעשרות אלפיו אוהב ומעריך את יוסי בניון והתרומה שלו למכבי חיפה. אין מקום לתת לאותם אנשים במה. אנו מוקיעים אותם מאיתנו ומרוב הקהל הנפלא שלנו. אנחנו אוהבים ומחבקים את יוסי, הוא מכבי חיפה האמיתית".

תקרית בסיום שגנבה את הפוקוס. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

רוני לוי אמר בסיום: "כל ניצחון הוא חשוב, בטח כשהוא נעשה בצורה טובה. אנחנו רוצים המשכיות וחשוב לנו להעפיל לפלייאוף העליון. אחרי הפתיחה הנוראית שלנו הפער היה גדול, ויחסית צמצמנו אותו והגענו למצב שהדברים תלויים בנו. עם הזמן התוצאות הפכו יותר חיוביות, אבל אני מצפה לרצפים של 10 ניצחונות ממכבי חיפה. יש לנו עכשיו גומלין חשוב בגביע מול בני יהודה ואני מצפה שגם שם נעשה את העבודה. אנחנו מתרכזים בגביע ובמשחק הליגה הבא שהוא דרבי עם חשיבות גדולה".

על הבעיות בהגנה לקראת הגביע: "לצערי, רק נגמר המשחק וכבר אנחנו בודקים את המצב. המצב לא מעודד. נראה מי יעמוד לרשותנו, יש מחליפים טובים וסגל רחב וטוב. מי שישחק, יעשה את זה בצורה טובה. בשנה הזו נתנו גם לצעירים מהנוער לשחק והם בהחלט הוכיחו את עצמם. אם צריך, נשתמש בהם".

דקל קינן, כובש השער הראשון: "הייתה לי כבר עונה עם חמישה שערים, העונה אני עם ארבעה, בינתיים. אני שמח שהצלחנו להבקיע במחצית הראשונה, ושהצלחנו להכריע את המשחק בחלק השני. אני מסכים שיש חוסר יציבות; היו לנו דקות טובות יותר וטובות פחות. הורדנו את הרגל מהגז לאחר השער וזה פגע בנו, אבל אני שמח שבכל זאת הצלחנו לכבוש פעמיים ולנצח".

"אנחנו מאוכזבים מאוד", ציין מנחם קורצקי, שנותר ללא נקודות מאז מונה למאמן מכבי נתניה. "צריכים להיות חזקים, לא פשוט להפסיד, להפסיד ולהפסיד. אנחנו צריכים להיראות טוב יותר ולא להתבזות. אני לא יכול לבוא בתלונות לשחקנים, הם השקיעו ונלחמו. נשלב שחקני נוער בהדרגתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully