וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון: "ההפרש ממכבי משמעותי". גורם: "ברדה שחקן העונה בישראל"

14.2.2016 / 7:20

מגן הפועל באר שבע התייחס גם לקפטן שכבש ונפצע: "כולם נותנים הכל, אבל ברדה בראש". שביעות רצון מההתאקלמות של גדיר ומשהר, שכבש שער שביעי בכל המסגרות. ארבייטמן ובכר לחצו ידיים

one

בהפועל באר שבע חששו מאוד מהמשחק אמש (שבת) מול הפועל חיפה, בעיקר בגלל הסטטיסטיקה באצטדיון החדש. אבל אתמול נשברו עוד שיאי מועדון, באר שבע ניצחה גם בחיפה והשיגה ניצחון שישי ברציפות (1:2), ובמועדון ממשיכים לכוון חזק לאליפות. אחרי שבשבוע שעבר אמרו שחקנים כי "ברדה סוחב את הקבוצה על הגב", אתמול הגיב החלוץ בשער נוסף, ה-12 שלו העונה בליגה (14 בכל המסגרות), מה שגרר תגובות נוספות בעניין. "עד עכשיו, ברדה הוא שחקן העונה בכדורגל הישראלי", אמרו אתמול במועדון. "הוא לא רק מוביל אותנו לאליפות על המגרש, הוא עושה כאן כל כך הרבה תפקידים מעבר, שגורמים לכל השחקנים לבלוט מסביבו. גם במשחק שבו הוא נפצע הוא כבש. זאת כנראה העונה הכי טובה שלו בקריירה".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
העונה הטובה בקריירה. ברדה/מגד גוזני

ברדה עצמו סובל מפגיעה באזור התאומים והיום ייבדק כדי לדעת מה חומרת הפציעה. מלבד ברדה, בבאר שבע מרוצים גם משאר החלוצים: מוחמד גדיר ממשיך להתאקלם ובן שהר עם שער שביעי בכל המסגרות (שלושה בליגה), למרות שנעדר מהמגרשים כשלושה וחצי חודשים. בסיום המשחק נפגשו ברק בכר ושלומי ארבייטמן בלובי חדר ההלבשה ולחצו ידיים. בבאר שבע סיפרו כי היוזמה הגיעה מצד בכר, ש"הגיב נכון למתיחות ביניהם".

בסיום המשחק נותרו השחקנים דקות ארוכות על כר הדשא כדי לחגוג עם האוהדים, כשמעל כולם כיכב ג'ון אוגו שפתח בריקוד לעיניהם. בן ביטון התייחס גם הוא ליכולת של ברדה העונה. "כל מילה שאגיד על ברדה תגרע ממנו. מה שהוא עושה העונה זה באמת מדהים. הוא מנהיג מחוץ למגרש. כולם נותנים הכל, אבל ברדה בראש", אמר המגן שהתייחס גם לשיאים ששברה הקבוצה העונה: "שיאים זה טוב לתקשורת, אבל אנחנו פחות חושבים על זה. אנחנו באים ממשחק למשחק כדי לצבור עוד נקודות, וזה חלק מההצלחה שלנו. המטרה היא לבוא בצורה טובה לפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל באר שבע, מאור בוזגלו, בן שהר. קובי אליהו
מתרחקים ממכבי תל אביב. שחקני באר שבע/קובי אליהו

"אין ספק ששמונה נקודות זה הפרש משמעותי", המשיך ביטון. "למכבי יש משחק חסר. עבדנו בשביל זה מאוד קשה, נעשה הכל כדי לשמור על זה. אני עובד קשה בשביל זה, בא בכל שבוע כדי להציג יכולת טובה ולשמור על היכולת הטובה. אני מקווה להמשיך ככה. נבחרת? אני מקווה לקבל זימון. זה חלום. כל אחד שעובד קשה בקבוצת צמרת חושב שמגיע לו. בקו האחורי פחות מקבלים תהילה, אבל השער שהצלתי זה דבר ענק עבורי".

על העובדה שהקבוצה מגיבה היטב למעבר בין שיטות, כשאתמול הסתייעה בוויליאם סוארס כבלם שלישי בדקות האחרונות, אמר: "כולם יודעים מה ויליאם בשביל הקבוצה. חשוב שהוא חזק, בשבילי ובשביל הקבוצה. כל מי שנכנס עושה את שלו. מה שטוב העונה זה שכולם יכולים לשחק ב-11".
במועדון לא מוותרים גם על ההכנות לעונה הבאה. אחרי שגיששו אצל עומר דמארי, במועדון לא פוסלים חזרה אפשרית של חן עזרא לבירת הנגב בעונה הבאה. "נצרף כל שחקן שיתאים לנו, אבל כרגע אנחנו מתמקדים במטרות שלנו בעונה הנוכחית", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully