וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "ברדה לוקח את הקבוצה על הגב. בלעדיו זה אחרת"

10.2.2016 / 7:31

לצד ביקורת על היכולת לאחר ה-0:2 על בית"ר תל אביב/רמלה בגביע ("אנחנו נראים לא טוב כשהשלד יושב על הספסל"), בהפועל באר שבע מבינים מה הערך המוסף של הקפטן. שחקנים על גדיר: "הגיע רעב". הערכה: גורש יפתח בחיפה

one

בהפועל באר שבע הופתעו מאוד מבית"ר תל אביב/רמלה, אותה ניצחו 0:2 במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע אמש (שלישי), אבל בשורה התחתונה – החבורה של ברק בכר ממשיכה לנצח והיא בדרך לחצי הגמר. "לא האמנו שקבוצת לאומית תעמוד כל כך טוב על המגרש. היא מאוד הקשתה עלינו. מה שהוריד מהלחץ זה בעיקר השער השני. אחרת לא היה פשוט לעבור אותה", הודה אחד השחקנים.

חלק מהשחקנים גילו ביקורת עצמית כשאמרו: "אנחנו נראים הרבה פחות טוב כשהשלד יושב על הספסל. לא יכול להיות שהם הגיעו למספר מצבים ליד השער שלנו. אנחנו צריכים לגלות יותר אגרסיביות כשג'ון אוגו לא נמצא, הוכחנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה בעבר. שחקנים פשוט צריכים לקחת יותר אחריות".

במועדון דאגו בעקבות פציעתו של דודו גורש, אבל השוער שסובל מכיווץ באזור המפשעה אמור להיות כשיר למשחק מול הפועל חיפה. מאור מליקסון, כך מעריכים במועדון, לא יוכל לקחת חלק בהתמודדות.

שחקני באר שבע חוגגים/מגד גוזני

המחמאות הגיעו בעיקר למחליפים, אליניב ברדה (שער ובישול, 13 שערים העונה בכל המסגרות) ומוחמד גדיר (בישל את השער השני). "אנשים חשבו שגדיר הגיע לכאן רק כדי לעבות את הסגל, אבל ראו מה הוא שווה. התנועה שעשה ללא כדור לפני הבישול שווה חצי גמר. לא היינו שקטים בלי השער הזה", אמרו במועדון. "מהרגע הראשון שהגיע הוא משקיע באימונים, רואים עליו שהוא רעב לכדורגל. הוא שיחק בליגת המילואים בבלגיה, אז אין סיבה שהוא לא ייכנס מהר לכושר משחק".

בכר החליט לתת מנוחה לשחקני ההגנה שלו ולא לסכן את בן ביטון או להעמיס על שיר צדק, אוגו ואופיר דוידזאדה. על ברדה נאמר: "ממשחק למשחק אנחנו מגלים שהוא מסוגל ליותר. מצד אחד זה לא מפתיע, כי אנחנו יודעים שביום נתון אפשר לצפות ממנו להכול, אבל אף אחד לא ציפה שהוא ייקח את הקבוצה על הגב, וזה מה שהוא עושה כרגע. בלעדיו הפועל באר שבע הייתה נראית אחרת לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
וובה בראון שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול רוסלן ברסקי שחקן בית"ר תל אביב/רמלה. מגד גוזני
"התרגשתי בהתחלה, אך זה עבר". בראון/מגד גוזני

וובה בראון, שערך הופעת בכורה בהרכב, אמר: "התרגשתי כשהמשחק התחיל, אבל אחר כך זה נעלם והתרכזתי בנעשה על כר הדשא. לא פתחנו טוב אבל ידענו להגיע למצבים ולכבוש. הם הפתיעו אותנו בהתחלה ואחרי זה הבנו את צורת המשחק שלהם. ברק ידע לכוון אותנו במחצית השנייה. לא היינו שאננים. הכרנו את כל השחקנים שלהם. לקחתי כבר גביעים ואני יודע שיש הרבה הפתעות. נשחק עד הסוף".

בראון התייחס גם לתחרות שמצפה לו על חולצת ההרכב הראשון כשאמר: "באתי לקבוצה גדולה ויש פה מלחמה על ההרכב, אבל אני מצפה מעצמי להתאמן טוב והמאמן יחליט מי ישחק. ציפיתי לרמה גבוהה מאוד באימונים. חדר ההלבשה שלנו מגובש, נקווה שזה ימשיך כך".

בקרוב מאוד יוזמן הקשר אובידיו הובאן לפגישה נוספת לגבי עתידו. בינתיים ממשיכה הפועל באר שבע לנהל מגעים עם סוכנו הרומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully