וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי חיפה: נוורו ואלגרבלי יפתחו, ורמוט על הספסל

החלוץ שנותר על הספסל נגד כפר סבא אמור לפתוח נגד מכבי חיפה בגביע (ג', 21:00, ספורט 5), הבלם יפתח לצד דן מורי. יוסי בניון ייעדר אצל הירוקים, רומאריו פירס יעלה בהרכב

רבע הגמר, משחק 1מחצית09/02/2016
בני יהודה תל-אביב
    0
      מכבי חיפה
      one

      בווידאו: תקציר ה-0:0 במפגש האחרון בין בני יהודה ומכבי חיפה

        בני יהודה

        בני יהודה מקווה אחרי שנים של הדחות מוקדמות בגביע אולי לשחזר את ההופעה שלה מעונת 2009/10 בגביע המדינה, אז היא נעצרה רק בגמר, ובקבוצה בטוחים שלמרות המומנטום החיובי של מכבי חיפה, ניתן יהיה להשיג תוצאה טובה, לפחות מחר (שלישי, 21:00, ספורט 5) בבלומפילד כדי להיאבק על מקום בחצי הגמר.

        הזהובים מופיעים למשחק אחרי שבחודש האחרון ומאז ההפסד 3:1 לבני יהודה הם לא נוצחו. מאז השיגה הקבוצה חמישה ניצחונות ותיקו. "הדברים הרבה יותר מתחברים עכשיו, לא רק מבחינת התוצאות אלא בעיקר מבחינת הכדורגל", אמר אחד השחקנים. "אנחנו נעלה כדי לעשות תוצאה טובה ואולי להשיג מקדמה לגומלין. חיפה נראתה טוב בשבת, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

        יוסי מזרחי כהרגלו שינה לא מעט את ההרכב שתרגל, אבל מסתמן שמי שיזכה לדקות ראשונות בכתום הוא הבלם המושאל בן אלגרבלי, כאשר איציק עזוז יוסט לעמדת המגן הימני על חשבון שי קונסטנטין. בקישור ימשיכו תיירי דובאי, סתיו פיניש ואנטוניו מרשיץ' לשתף פעולה, כאשר לגבי החלק הקדמי עדיין קיימות התלבטויות למאמן. אלמוג בוזגלו עדיין לא כשיר וייעדר מהסגל.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

        בשיתוף קק"ל
        איציק עזוז שחקן בני יהודה. טל לוי
        יחזור לעמדת המגן הימני. עזוז/טל לוי

        מכבי חיפה

        אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה, במכבי חיפה יקיימו היום (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (21:00, בלומפילד) מול בני יהודה – המשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר הגביע. "אנחנו צריכים לעשות מעבר מאוד מהיר. זה משחק מאוד מעניין, כי בני יהודה בתקופה נהדרת", אמר רוני לוי לקראת המשחק. "אני לא רוצה להשתמש במונחים קלישאתיים, אבל אתם יודעים שבשנים האחרונות בני יהודה הפכה ל'כבשה השחורה' שלנו. הגיע הזמן שנשנה את זה".

        במקביל, מכה לא פשוטה לקבוצה, יוסי בניון לא התאמן ולא יהיה בסגל למשחק. הקפטן הירוק סובל מקרע חלקי במפשעה וזקוק למנוחה של שבועיים. בקבוצה ינסו להכשירו למשחק מול בית"ר ירושלים. במקביל, מארק ואליינטה סובל מפציעה באצבע ונמצא בספק גדול למשחק. ספק אם נטע לביא ועטאא ג'אבר יפתחו בגלל עומס. גילי ורמוט צפוי להתחיל את המשחק גם הוא על הספסל בגלל שלא שיחק תקופה מסוימת ורוצים להחזירו למגרשים בהדרגה.

        מהסגל של רוני לוי ימשיך להיעדר אופיר קריאף, רומאריו פירס נמצא בתמונת ההרכב למרות שפתח על הספסל במשחק האחרון, והעובדה שבניון לא יטול חלק בהתמודדות, לודוביק אוברניאק עשוי להישאר מחוץ ל-11 גם הפעם.

        (עדכון ראשון: 13:51)

        הרכבי הקבוצות

        שופט: לירן ליאני
        אצטדיון: בלומפילד

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully