וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "יפה לראות את השחקנים חוזרים מפיגור במעמד כזה"

2.2.2016 / 22:23

מאמן מכבי פתח תקוה היה מאושר מהזכייה בגביע הטוטו: "מסורת של תארים צריכה להתחיל מאיפשהו במועדון כזה". אבי לוזון על המאמן: "אם הוא יילך לנבחרת, נאחל לו בהצלחה. אני כבר לא קובע שם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה חגגה הערב (שלישי) זכייה רביעית בתולדותיה בגביע הטוטו אחרי 1:3 במשחק הגמר בנתניה על עירוני קרית שמונה. חגי גולדנברג, מוחמד כליבאת ולירן רוטמן כבשו למלאבסים וסידרו מהפך אחרי יתרון מוקדם של ברוני בדקה השביעית. הלוזונים יקבלו 600 אלף שקלים עבור הניצחון בגמר ובסך הכול, מיליון ו-300 אלף שקל בעקבות המסע המוצלח במפעל העונה, בעוד שקרית שמונה המאוכזבת מסיימת עונה ללא תואר וללא הישג משמעותי.

יש חגיגה. שחקני מכבי פתח תקוה מניפים את הגביע/קובי אליהו

אבי לוזון חגג אחרי הזכייה ואמר: "כל הכבוד לשחקנים, לנצח את קרית שמונה שלוש פעמים זה הישג חסר תקדים. כל הכבוד לשחקנים, למאמן ולצוות. אני שמח וגאה בהם". על בן שמעון: "אני לא קובע בנבחרת כבר. אם הוא יילך לנבחרת, נאחל לו בהצלחה".

שינו זוארץ היו"ר: "השחקנים מבסוטים, הם אחרי תקופה לא פשוטה. הם באו למשחק קשה נגד קבוצה קשה, התעלו על עצמם ונלחמו. כל הכבוד להם. הייתה דרישה של הצוות המקצועי לחזק את הקבוצה. רצינו להביא שחקנים שיתנו משמעות לקבוצה". על בן שמעון: "נראה איך אנחנו משאירים אותו בבית אם הוא לא יילך לנבחרת".

רן בן שמעון סיכם: "גאווה גדולה לראות את החבר'ה נותנים כל משחק את המאה אחוז שלהם. היינו בתקופה קצת קשה. יחסית למכבי פתח תקוה, בא לתמוך קהל גדול והשחקנים שיחקו בשבילם. יפה לראות את השחקנים חוזרים מפיגור במעמד כזה. זה דבר חשוב למכבי פתח תקוה. מסורת של תארים צריכה להתחיל מאיפשהו במועדון כמו מכבי פתח תקוה".

המאמן המפסיד סלאח חסארמה אמר: "פתחנו טוב, הובלנו והגענו להזדמנויות. קיבלנו גולים מטעויות שלנו. לא רצינו לסיים ככה, רצינו לזכות. כולם עושים טעויות, לא רק השוער. יש לנו צעירים, לוקחים את זה בחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully