וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד צפויה לשחרר את ג'וני מנזל

2.2.2016 / 19:50

הבראונס הוציאו הודעה רשמית חריפה: "המעורבות המתמשכת של ג'וני בתקריות המנוגדות לציפיות שלנו ממעיטות בערך העבודה הקשה של חבריו לקבוצה ובמוניטין של הארגון". הוא צפוי להיות משוחרר בתשיעי במרץ, אז תחל העונה החדשה באופן רשמי

ג'וני מנזל שחקן קליבלנד בראונס. GettyImages
לאן עכשיו? מנזל/GettyImages

בזמן שדנבר וקרוליינה מתכוננות לסופרבול, שאר הקבוצות בליגה כבר חושבות על העונה הבאה. עונת 2016-17 ב-NFL תצא לדרך באופן רשמי בתשיעי במרץ והערב (שלישי) התברר שזה יהיה גם יומו האחרון של ג'וני מנזל בקליבלנד.

הבראונס הוציאו הודעה רשמית חריפה מאוד: "הציפיות שלנו משחקני הקבוצה, על ומחוץ למגרש, הן ברורות מאוד. המעורבות המתמשכת של ג'וני בתקריות המנוגדות לציפיות שלנו ממעיטות בערך העבודה הקשה של חבריו לקבוצה ובמוניטין של הארגון. הודעה על מעמדו בקבוצה שלנו תימסר כאשר חוקי הליגה ירשו זאת".

משמעות ההודעה, למרות שהדברים לא נאמרו בצורה מוחלטת, היא שהבראונס ישחררו את מנזל ברגע שיוכלו לעשות זאת, בעוד קצת יותר מחודש והוא ייאלץ לחפש לעצמו קבוצה חדשה, כאשר כרגע לא ברור האם אכן תהיה קבוצה שתיקח אותו. מנזל נבחר במקום ה-22 בדראפט 2013. בשתי העונות שלו בקליבלנד הוא שיחק ב-14 משחקים ורשם 1,675 יארדים, שבעה טאצ'דאונים, שבעה איבודים ושבעה פאמבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully