וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ורמוט סיכם וממתין לשחרור ממכבי תל אביב, פירס סיכם

2.2.2016 / 15:15

קשר מכבי תל אביב הגיע להבנות עם המועדון של יעקב שחר עד תום העונה וממתין לאישורו של ג'ורדי קרויף. קשר מכבי נתניה סיכם אצל הירוקים עד תום העונה עם אופציה להארכת החוזה, חיפה תשלם 330 אלף שקל

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 בין הפועל עכו למכבי חיפה

גילי ורמוט סיכם במכבי חיפה. שחקנה של מכבי תל אביב עשוי לחתום עוד היום (שלישי) בשורות מכבי חיפה, זאת לאחר שהחל מהבוקר הצדדים לנהל מגעים בעניין ואלה מתקדמים לשביעות רצונם של שני הצדדים. אתמול נערכה פגישה בין יעקב שחר ועוזי מור לבין ג'ורדי קרויף ומרטין ביין.

בפגישה נכח גם המאמן רוני לוי, וזאת במטרה לנסות ולסגור את עסקת העברתו של ורמוט, וכן את העברתו של אבי ריקן, עסקה שלא יצאה לפועל בסופו של דבר, בין היתר בגלל תקנות שלא מאפשרות לשחקן לשחק בקבוצה שלישית באותה עונה. בחיפה מעריכים כי עסקת ורמוט תיסגר היום.

במקביל, מכבי חיפה סגרה את רוב הפרטים מול מכבי נתניה בנוגע לרומאריו פירס. השחקן, ששיחק אצל רוני לוי במכבי נתניה, צפוי להצטרף. הברזילאי של נתניה הוא קשר אחורי בן 27, ונחשב לאחד מעמודי התווך של לוי במכבי נתניה. חיפה תשלם על פירס פיצוי של 330 אלף שקל.

לידיעה מהבוקר: מכבי חיפה מעוניינת ברומאריו פירס

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון, מול שחקן מכבי תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
בקרוב יחד. גילי ורמוט מול יוסי בניון/ברני ארדוב

ורמוט הצטרף למכבי תל אביב בינואר 2015, אבל עשוי לעזוב אותה אחרי שנה בלבד, במהלכה הוא לא הצליח להותיר חותם משמעותי. אם יעבור למכבי חיפה, היא תהיה התחנה הרביעית שלו בישראל אחרי שהוא שיחק לפני כן בהפועל חיפה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב.

ורמוט בן ה-30 החל את הקריירה בהפועל חיפה וב-2005 עבר להפועל תל אביב. בהמשך שיחק גם בגנט הבלגית, קייזרסלאוטרן הגרמנית ודה חראפסחאפ ההולנדית. בשמונה השנים שלו בהפועל תל אביב הוא זכה באליפות אחת ובארבעה גביעים. בתקופה הקצרה שלו במכבי תל אביב הספיק לזכות באליפות וגביע.

שחקן מכבי נתניה, רומאריו פירס. אדריאן הרבשטיין
שיחק תחת רוני לוי בנתניה. פירס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully