וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראמן אילת: בארט קנדל זכה, בר רדנסקי האלוף הישראלי

29.1.2016 / 20:01

ההולנדי סיים את המרחק המלא של 226 קילומטרים בזמן של 9:46:13 שעות והגן על התואר מהשנה שעברה. רדנסקי סיים ראשון מבין הישראלים ורביעי כללי. אוהד בן ישי, מהפצועים הקשים ביותר ב"צוק איתן", הזניק את התחרות

בר רדנסקי זוכה ישראמן. עמית שיסל,
הזוכה הישראלי, רדנסקי/עמית שיסל

תחרות ישראמן גרמין אילת הגיעה היום (שישי) לסיומה כאשר ההולנדי בארט קנדל הוכתר למנצח הגדול לאחר שסיים את המרחק המלא של 226 קילומטרים בזמן של 9:46:13 שעות והגן על תוארו מהשנה שעברה. פטר וברוסק מצ'כיה, שהיה האלוף למרחק הארוך (226 ק"מ) בין 2013 ל-2013 ובשנה שעברה סיים במקום השלישי, סיים הפעם במקום השני הכללי. במקום השלישי דורג הייוול דייויס האנגלי שהשתתף בפעם הראשונה בתחרות.

בר רדנסקי סיים ראשון מבין הישראלים במרחק המלא והוכתר לאלוף הישראלי, כשהוא מסיים במקום הרביעי הכללי. דן אלתרמן סיים את המקצה המלא במקום החמישי הכללי ובמקום השני מבין הישראלים. דימיטרי גרבובסקי דורג שישי כללי ושלישי מבין הישראלים. אנטונינה רזניקוב הישראלית סיימה במקום הראשון במרחק המלא לנשים ובמקום השמיני הכללי במרחק המלא לגברים ונשים.

אוהד בן ישי, מהפצועים הקשים ביותר במבצע 'צוק איתן', הזניק את התחרות. הוא הצטרף לאביו שמעון בן ישי, שהתחרה בחצי המרחק, וב-50 המטרים האחרונים השניים צעדו יחד אל קו הסיום. ברגעים אלה דמעות זלגו מעיני הקהל.
בתחרות למרחק 113 ק"מ (חצי ישראמן גרמין) ניצח בן קולינס מארצות הברית בזמן של 4:26:16 שעות. על קו הסיום הוא סיפר שזהו המסלול הקשה והקשוח ביותר שעשה בכל עשר שנות הקריירה שלו. אל המקום השני הגיע אברט שלטינגה מהולנד עם 4:35:36 שעות שהקדים את אחיו דידריק שלטינגה, שהגיע מספר דקות אחריו בזמן של 4:40:01 שעות. אלון פדר ניצח במקצה חצי ישראמן בין הישראלים.

אליס הקטור מאנגליה היא המנצחת בחצי ישראמן גרמין בין הנשים. דורה הלר מישראל ניצחה בחצי המרחק בין הישראליות. בתחרות השתתפו כ-2,000 ספורטאים מ-25 מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • ישראמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully