וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וובה בראון סיכם ל-4 שנים וחצי: "הגעתי למועדון גדול"

19.1.2016 / 21:02

קשר עירוני קרית שמונה, שעל מועמדותו לב"ש פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יעבור דרומה לאחר פיצוץ המו"מ עם מכבי חיפה. בראון: "שמח מאוד להגיע למועדון גדול". ב"ש תשלם עבורו 1.9 מיליון ש"ח

מערכת וואלה

חיזוק משמעותי להפועל באר שבע. קשר עירוני קרית שמונה, וובה בראון, סיכם היום (שלישי) ל-4 וחצי עונות בקבוצה מבירת הנגב ויצטרף רשמית למועדון אחרי שיעבור מחר בדיקות רפואיות.

בראון אמר לאחר הסיכום: "שמח מאוד להגיע למועדון גדול כמו הפועל באר שבע. אני מודה לאיזי שרצקי שאפשר לי להתקדם ורוצה לומר תודה לצוות המקצועי ולקהל שתמך בי בשנים שלי בקרית שמונה. כעת אני עם הפנים לאתגר החדש בקריירה שלי".

באר שבע תשלם עבור העסקה לא מעט כסף. על פי הסיכום, מוליכת הטבלה תעביר 1.9 מיליון שקל תמורת הקשר האחורי, שיקבל גם שדרוג בשכרו. יש לציין כי ב-48 השעות האחרונות הוצע לאיזי שרצקי מתווה במסגרתו יעבור שלומי ארבייטמן צפונה, אך שרצקי הודיע כי הוא לא מעוניין בחלוץ נוסף, זאת לאחר שכיוון לקבל לידיו את שחר הירש, שכרגע לא משוחרר ממכבי חיפה.

וובה בראון עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בדרך לב"ש. בראון/ברני ארדוב

אגב, עוד לפני כן, מכבי חיפה קיימה משא ומתן עם קרית שמונה ועם השחקן, אך לאחר שהצדדים לא הגיעו לסיכום, העברתו לבאר שבע נסגרה במהרה. יש לציין כי במהלך השיחות בין הצדדים קריית שמונה הביעה את רצונה להתחזק בשחר הירש, אם עסקה כזאת הייתה יוצאת לפועל כמובן, אך יעקב שחר החליט שלא לשחררו מהקבוצה ובכך שם סוף גם בנוגע לשמועות על עתידו של החלוץ.

אתמול פורסם בוואלה ספורט! כי בראון כבר סגר את תנאיו בבירת הנגב וכי הוא מחכה לסיכום בין המועדונים, שהגיע כאמור היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully