וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הכוכב האדום בלגרד מסרבת לשחרר את גל מקל

16.1.2016 / 10:50

הגארד אמנם חתם אצל הצהובים, אך בשל מחלוקות כספיות קבוצתו הקודמת מסרבת להעביר את שחרורו. המשמעות: מקל לא יוכל להירשם למשחקי הקבוצה בליגה ובאירופה. דיווח: מכבי תל אביב פנתה לסנטר טים אולברכט

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האם גל מקל לא יוכל להירשם למשחקיה של מכבי תל אביב? קבוצתו הקודמת של הגארד, הכוכב האדום בלגרד, מסרבת לשחררו, זאת בשל מחלוקות בנוגע לפיצוי הכספי, כך נודע לוואלה! ספורט. נציגי מכבי תל אביב פנו השבוע מספר פעמים לקבוצה הסרבית, שלא מוכנה לשחררו בשלב זה.

כזכור, מקל חתם על חוזה בשווי 1.9 מיליון דולר נטו לתקופה של שלוש שנים וחצי, כשאופציית היציאה שלו תהיה ל-NBA בלבד החל מעונת 2017. הוא שותף העונה בארבעה משחקי יורוליג בלבד שבהם העמיד ממוצעים של 3.8 נקודות, 1.5 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-20 דקות למשחק, אבל אז החליטו בכוכב האדום להדיחו מהסגל ולהחזיר את מרקוס וויליאמס (שבינתיים שוחרר גם הוא). הקשר בין הרכז לבין מכבי החל ב-2008, כשחזר מוויצ'יטה סטייט וחתם על חוזה ארוך טווח במועדון. אלא שהזדמנות ממשית הוא לא קיבל, וצבר בסך הכל 59 שניות משחק ביורוליג. הוא זכה בשתי אליפויות על חשבונם של הצהובים - ב-2010 ניצח אותם בגמר עם גלבוע/גליל וב-2013 עשה זאת עם מכבי חיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא כל כך מהר? מקל עם טבק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקיץ החולף נדמה היה ששני הצדדים עומדים להתאחד מחדש, ורוב פרטי החוזה כבר היה מסוכמים, אבל מקל רצה למצות את אופציית ה-NBA והצהובים סירבו להמתין לו. בשל כך, היו גורמים בהנהלה שלא ראו בעין יפה את האפשרות להחתימו שוב עכשיו, אבל הם התרצו בימים האחרונים - ועם שחרורו של פארמר נסללה הדרך לשידוך עד 2019.

אגב, אם מקל יזכה העונה באליפות עם מכבי - הוא יהיה השחקן הראשון בתולדות הכדורסל הישראלי שמניף את הצלחת במדי שלוש קבוצות שונות. יש רק עוד שחקן בליגה שבאופן תיאורטי יכול לבצע העונה אקט דומה, וזהו טרה סימונס מהפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טים אולברכט, סנטר גרמני. GettyImages
יעבור לצהוב? אולברכט/GettyImages

בנושא אחר, באתר "יורובאסקט" מדווחים שמכבי תל אביב החלה לגשש אצל הסנטר הגרמני שלקרסנויארסק הרוסית, טים אולברכט (2.10, 27), ששיחק העונה מול מכבי ראשון לציון. על פי הדיווח, הצהובים פנו לקבוצה הרוסית שככל הנראה תקבל את ההצעה. "קרסנויארסק תחכה עד למשחק הקרוב ביורופקאפ כדי לראות האם יש לה סיכוי להעפיל לשלב הבא ואז תחליט לגבי אולברכט", נכתב באתר. הגרמני הגיע לקבוצה הקיץ מאולם. הוא רשם 15 משחקים העונה ב-VTB וקלע 11.7 נקודות בממוצע למשחק וקטף 5.2 כדורים חוזרים. ביורופקאפ העמיד ממוצעים של 9.1 נקודות למשחק ו-4.6 כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully