וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "גורש הציל שני כדורים גדולים, כבר ראיתי את הכדור ברשת"

12.1.2016 / 22:50

מאמן הפועל באר שבע החמיא לשוער שהציל את הקבוצה מספיגה ב-0:1 על קרית גת. בכר: "לא היה משחק טוב, מקבל את הביקורות המוצדקות. קשה להביא את אותן אנרגיות למשחק מהסוג הזה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע נרשמה הערב (שלישי) שביעות רצון אחרי ניצחון החוץ 0:1 על עירוני קרית גת והעלייה לשמינית גמר הגביע. השחקנים באדום לא הבריקו, אבל שער של בן שהר עשה את ההבדל ועכשיו בבירת הנגב כבר מתכוננים להתמודדות עם מכבי פתח תקוה ביום שבת.

מאמן באר שבע, ברק בכר, אמר בסיום: "זה גביע, לא היה משחק טוב ואני מקבל את הביקורות המוצדקות. יכולנו לספוג יותר משער אחד. קשה להביא את אותן אנרגיות באמצע השבוע, למשחק נגד יריבה מליגה נמוכה יותר. מגיע כל הכבוד לקרית גת שנתנה פייט אדיר ותקפה אותנו. דודו גורש לקח שני כדורים מדהימים - במצב השני כבר ראיתי את הכדור בפנים.

בכר הוסיף: "זה נכון שעשינו שינויים בהרכב אבל גם ההרכב הזה היה מספיק חזק וזה חשוב שאנחנו מרוויחים שחקנים. בן שהר היה טוב ועשה גול יפה. ארבייטמן? אני מאמין בכל שחקן שנמצא בסגל ומבחינתי הוא שחקן כמו כולם וחלק מהקבוצה. הכל מקצועי. אנחנו מאמינים בסגל הזה ולא ממהרים מבחינת החתמות. יש סיכוי שיגיע חיזוק אבל הסגל מספיק טוב".

מאמן קרית גת, ארז בנודיס: "עם כל הכבוד, צריך לומר את האמת: יש פערי רמות מאוד גדולים. אני גאה בשחקנים, הם יישמו את כל מה שעבדנו עליו ביומיים-שלושה האחרונים.הם שיחקו בצורה משוחררת ודודו גורש לקח שניים-שלושה מצבים של שער בטוח. אבל מה שמעניין אותי זה המשחק נגד קטמון ביום שישי. זו הליגה שלנו, שם אנחנו חייבים נקודות כדי לצאת מהמצב שלנו בטבלה".

חוגגים בדרך לסיבוב הבא/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully