וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגישה הצעה רשמית לרכישת קשר לודוגורץ אניסה

11.1.2016 / 10:13

ברק בכר נתן אור ירוק, המועדון שלח הצעה כתובה לבולגרים, אך בין הצדדים קיימים עדיין פערים. דהאן עדיין משוכנע שוובה בראון יגיע, והציע גם את רוג'רס קולה. שלומי ארבייטמן יעזוב בשבוע הבא?

one

בווידאו: הפועל באר שבע מנצחת את הפועל עכו

הפועל באר שבע הגישה אמש (ראשון) הצעה רשמית לרכישת קשר לודוגורץ, אניסה. ההצעה הוגשה למועדון הבולגרי וכעת הצדדים מנהלים משא ומתן במטרה להנחיתו בישראל. עם זאת, כרגע קיימים פערים בין המועדונים. על פי גורמים בבאר שבע, בכר ביקש מברקת לעשות מאמצים להחתים את אניסה (25), ואם זה יקרה, הוא ינסה לצרף שחקן התקפה ישראלי, כנראה במקום שלומי ארבייטמן, ובכך לסגור את הסגל.

סוכנו של וובה בראון, דודו דהאן, עדיין סבור שהשחקן יגיע בסופו של דבר לאדומים, למרות שבקריית שמונה מתעקשים שהקשר לא ישוחרר. כזכור, עוד לפני ההצהרה של דהאן התעניין ברק בכר בשחקן, אך בקריית שמונה עדיין מסרבים לשחררו. בימים האחרונים הוצע לבכר להחתים את החלוץ רוג'רס קולה, שהוצע גם לבית"ר ירושלים. למאמן יש מקום רק לזר אחד והתפתחויות בעניין צפויות רק אם יוחתם קשר ישראלי.

אניסה קשר לודוגורץ מול מרסלו מגן ריאל מדריד. AP
בדרך לנגב? אניסה מול מרסלו/AP

למרות ההצהרה של בכר, לפיה רועי גורדנה יישאר בקבוצה, במועדון לא יעמדו בדרכו אם יבקש לעזוב. הסיבה לכך היא ההחלטה לצרף שחקן בעמדה שלו. "ראדי פתח על הספסל במשחק האחרון ונכנס לקראת הסיום. מה יקרה כשיגיע שחקן נוסף לעמדה של גורדנה? הוא שחקן מצוין, כמה זמן הוא יוכל למשוך ככה?", אמר אחד השחקנים. בניגוד לגורדנה, ארבייטמן לא מסתיר את רצונו לעזוב. החלוץ אמור לקבל דקות במשחק הגביע מול מכבי קרית גת וההערכה היא שעד השבוע הבא תתקבל החלטה סופית בעניינו. בכר הבהיר להנהלה כי הוא ישחרר את ארבייטמן רק כשיגיע חלוץ.

בנושא יובל שבתאי, באר שבע שלחה מכתב להפועל רעננה בה הודיעה כי היא מתכוונת להחתים את הקשר על חוזה החל מהקיץ. לאחר הגעת המכתב לאשר אלון, בעלי הפועל רעננה שלח מכתב חריף להתאחדות לכדורגל וביקש לאלץ את באר שבע להפסיק "להטריד" את השחקן. בכר וברקת שוחחו בעניין כשהמאמן הבהיר לה שהוא מחפש שחקן שישדרג את הקבוצה בצורה משמעותית. מבחינתה של ברקת, אם שבתאי היה מגיע לבאר שבע כעת, בכר לא יוכל להחתים שחקן נוסף, ולכן ביקש ממנה לנסות להחתימו רק בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully