וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות בכדורגל הישראלי: שחקן נתן אגרוף לשופט והורחק לשנה

2.1.2016 / 11:55

אחרי שחבט בפניו של שחקן יריב והורחק, שחקן הנוער מטירת הכרמל תפס את השופט ופגע גם בו. בליגה ג': שחקן הפועל רמלה התפרע, איים לפוצץ את המשחק והכה את השופט עם הכדור

יוסי ציפקיס

בווידאו: התגרה ביציע במשחק הנוער בין בית"ר ירושלים להפועל רעננה

כדורגל. ברני ארדוב
שוב אלימות בכדורגל/ברני ארדוב

אירועי האלימות בליגות הנמוכות ובליגות הנוער לא פוסקים לרגע וממשיכים לייצר דרמות בבית הדין. והפעם: תקריות חמורות של תקיפות שופטים במשחק נוער בעוספייה ובמשחק ליגה ג' מחוז מרכז.

הפועל עוספייה - הפועל טירת הכרמל, ליגת הנוער יזרעאל

דו"ח השופט: "בדקה ה-22 של המשחק ראיתי את מספר 16 זאהר סעד מעוספייה בועט ללא כדור בגבו של צואלחה אמיר מטירת הכרמל. במקום להתרחק מהאירוע צואלחה הסתובב אל השחקן ונתן לו אגרוף בפרצוף. שני השחקנים החלו להחליף מהלומות וכתוצאה מכך שני הספסלים נכנסו למגרש במטרה להפריד.

"לאחר שנרגעו הרוחות הוצאתי כרטיס אדום ישיר לשני השחקנים, השחקן זאהר סעד פינה את המגרש ואילו צואלחה אמיר פנה אליי, תפס אותי בחולצתי ופגע בשפתי התחתונה באמצעות אגרופו במתכוון. לאחר מכן שרקתי מיד לסיום המשחק".

צואלחה אמיר הורחק לשנה מהמגרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
seperator

מכבי קרית עקרון - הפועל רמלה, ליגה ג' מרכז

דו"ח השופט: "המשחק החל באיחור של שמונה דקות שכן הפועל רמלה לא הגישה את רשימת השחקנים. כאשר פניתי למנהל רמלה משה דבוש ואמרתי לו כי אנחנו כבר באיחור הוא ענה לי כי 'לא יקרה כלום אם תראה את החברה שלך 5 דקות מאוחר יותר'.

"התקרית שהובילה לפיצוץ המשחק הייתה בדקה ה-13 כאשר עקרון הייתה ביתרון 0:3 ובוצעה עבירה לזכותה. אחד משחקני עקרון ביקש ממני להרגיע את רמלה כדי למנוע פציעה, שחקן רמלה אבי דבוש שמע את זה ומאותו רגע הפסיק להתעסק בכדורגל והתעסק רק ביריב. דבוש הגיע אל אותו שחקן, התעמת איתו, דחף וקילל. הוא קיבל על כך כרטיס צהוב וענה: 'אתה לא מאיים עליי'. הוא צעק לשחקן עקרון: 'אני אראה לך מה זה לפצוע' וניסה לייצר עימות. הייתי מאוד מאופק ביחס לשחקן, אך הוא לא נרגע ואמר: 'אני אפוצץ את המשחק, לא יהיה פה כדורגל'.

"לאחר ארבע דקות דבוש הגיע להוציא כדור חוץ מהקו ליד הספסלים ותוך כדי שהוא מחפש לריב ומתגרה, הוא אמר למאמן עקרון: 'אני הולך לשבור לשחקנים שלך את הרגליים'. הנפתי לעברו צהוב שני ואדום, והוא אמר לי 'מה אתה עושה?' והכה בי בחוזקה בפנים עם הכדור שהיה בידו. מיד כל שחקני קבוצתו תפסו אותו ומנעו ממנו להגיע אליי, אך זה ניסה להשתחרר מהם ולהגיע אליי על מנת להכות אותי. מיד שרקתי לסיום המשחק ורצתי לחדר ההלבשה".

אבי דבוש הורחק מעשרה משחקים וקיבל גם חצי שנה על תנאי.

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully