וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה דרינצ'יץ' לא הורשה להתאמן: "לא בטוח שכדאי שאשאר"

22.12.2015 / 12:05

אחרי שהוחלט לחפש לו מחליף, קשר מכבי חיפה הגיע לכפר גלים וקיבל הודעה שהוא מושעה. רוני לוי לשחקנים: "מי שלא רוצה להיות פה שיגיד והוא ישוחרר. לא רוצה לשמוע מילה על ינואר"

one

סאגת ניקולה דרינצ'יץ' עדיין מעסיקה את ראשי מכבי חיפה. אחרי שהחליטו בשבוע שעבר לחפש שחקן אחר במקום הקשר המונטנגרי, היום הגיע השחקן לאימון וקיבל איתות גם מרוני לוי, כשלא הורשה להתאמן. בתום האימון המאמן רוני לוי הבהיר לדרינצ'יץ' כי ההתנהגות שלו במשחק האחרון אינה מקובלת. המאמן הסביר לשחקן כי הוא זוכה להערכה וכבוד מהצוות המקצועי והמועדון ומצופה ממנו להתנהגות אחרת. השחקן התנצל על התנהגותו וטען כי עזב את האצטדיון מתוך הבנה שהוא רשאי לעשות כן. המאמן החליט כי בשלב זה הקשר מושעה מאימונים. אתמול שוחחו נציגיו הסרבים עם מכבי חיפה בניסיון למצוא פתרון לנושא, אך מסתמן כי הקשר לא יוכל להישאר יותר בקבוצה.

"אם הוא היה מתעשת וחוזר לספסל, לא הייתה בעיה איתו. אבל ברגע שהוא החליט ללכת הביתה על דעת עצמו, הוא חייב לתת את הדין", הסבירו בחיפה עוד לפני השיחה עם הקשר. גורם במועדון הוסיף: "שלא יובן לא נכון. אף אחד לא אומר שדרינצ'יץ' הוא הבעיה של מכבי חיפה. הסיטואציה הזאת לא נעימה לאף אחד". דרינצ'יץ' עצמו סיפר לחבריו עוד לפני האימון כי "בסיטואציה שנוצרה, כבר לא בטוח שכדאי לי להישאר בישראל".

כזכור, בסוף השבוע פרסמנו כי במועדון מחפשים מחליף לקשר. לוי החליט להעניק הזדמנות אחרונה לדרינצ'יץ' מול כפר סבא, אבל זה אכזב אותו, כמו שחקנים רבים, והמהלך בו נקט אחרי החילוף רק חיזק עוד יותר את ההחלטה לגביו. לודוביק אוברניאק נשאר בקבוצה, מה גם שלמועדון לא היה פתרון כלכלי לעניין לו היה רוצה לשחרר אותו. ומי עוד יעזוב את חיפה בינואר? אלון תורג'מן ושחר הירש על הכוונת, כשבחיפה הבהירו לקרית שמונה כי הראשון לא למכירה ולגבי האחרון אין כל החלטה בינתיים. איזי שירצקי רוצה לראות לפחות את הירש בקבוצה, גם בתמורה לעסקת חליפין. המאמן שרוצה לראות את אביחי ידין מחוץ לקבוצה מעדיף בשלב זה לצרף קשר אחורי, אך גם מועמדותו של ז'אורז'יניו לא נפסלת.

שחקן מכבי חיפה ניקולה דרינצ'יץ'. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה? דרינצ'יץ'/יוסי ציפקיס

עוד לפני האימון, לוי לקח לשיחות אישיות מספר שחקנים בהם גליינור פלט, שיצטרף לרשימת השחקנים שנקנסו לאחר שלא ערכו אימון שחרור, וגם לודוביק אוברניאק לו העיר על מחיאות הכפיים לשופט שכמעט גרמו להרחקתו ועם דקל קינן ומארק ואליינטה, מהם ביקש לקחת יותר מנהיגות. אחר כך הוא לקח את השחקנים לשיחה אישית, שלדברי גורמים במועדון התנהלה ברוח טובה.

"מכבי חיפה זה המועדון הכי טוב בארץ, עם התנאים הכי טובים והקהל הכי גדול. מי שלא רוצה להיות פה, שיגיד. הוא ישוחרר. לא רוצה לשמוע מילה על ינואר. תהיו מחויבים רק למכבי חיפה. מהיום הראשון הבהרתי לכם שמשמעת היא מעל לכל אצלי. אני לא עובר לסדר היום על עבירות משמעת ואתם יודעים את זה. לא יהיו פה עבירות משמעת. מי שיעבור עבירה, לא יהיה אצלי. תתחילו לעזור אחד לשני. אנחנו קבוצה בינונית ביכולת, לא הבנתם את זה?". דקל קינן שנפצע אישר כי הוא יכול להתאמן וערך אימון קל. לקראת יציאתו מהחדר הוסיף לוי: "בעניין של מחויבות ומשמעת, יש כאן שחקנים שכבר לא ברשימות ובסגל. לא הבנתם שאני לא מתפשר?". לוי כיוון, ככל הנראה, בעיקר לאביחי ידין ואייל משומר.

שחקני הקבוצה הופתעו לראות אתמול ברשת החברתית צילומים של החלוץ גליינור פלט ביציעי הפועל באר שבע בבלומפילד, כשהוא מצטלם עם אוהדים. חלק מהם הגיבו בציניות על העניין, אחרים חשבו שהחלוץ יכל להימנע מכך, בשעה שמשחק הבית הבא של הקבוצה יהיה מול מוליכת הטבלה הנוכחית. "לפלט יש המון חברים בבאר שבע. כל עוד זה לא עבר את הגבול, זה בסדר", אמרו.

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי בסעיף של התפרעות אוהדים במשחק מול הפועל כפר סבא. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב.

מבירור שערכנו עולה כי גליינור פלט, שישב אמש ביציע אוהדי באר שבע, הוזמן על ידי ויליאם סוארס שביקש ממנו להגיע למשחק. לאחר שפלט הגיע למשחק הוא גילה כי ההזמנה היא ליציע אוהדי באר שבע ולא ליציע הכבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully