וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של גל בק: "חלק מאוהדי הפועל ת"א עשו שימוש ציני בפרשה"

15.12.2015 / 13:48

עודד בק, אביו של הנער שנדרס, התייחס באולפן וואלה! NEWS למחאה של האדומים בדרבי נגד שמעון מזרחי: "חלקם עשו בזה שימוש ציני, אבל חלק מהם באמת הזדהו עם הפרשה. המחאה לגיטימית, האלימות לא". על מזרחי: "הוא שומר על עמימות"

צילום מסך

עודד בק, אביו של גל בק ז"ל, התייחס היום (שלישי) באולפן וואלה! NEWS למחאה של אוהדי הפועל תל אביב אתמול נגד שמעון מזרחי במהלך הדרבי התל אביבי (77:90 למכבי תל אביב) ואמר כי "המחאה לגיטימית, אבל אני מגנה אלימות מילולית". אמש האוהדים האדומים באולם הדרייב אין החזיקו בתמונות של גל בק ז"ל, הנער שנהרג בתאונת דרכים בשנת 2005, שעל פי החשד פרטים בחקירה של דריסתו טויחו.

החקירה המחודשת בתיק עדיין מתנהלת, אך עלתה לכותרות בימים האחרונים בגלל שני אירועים נוספים: ערוץ 1 פרסם תחקיר על טיוח לכאורה בתיק תאונת דרכים נוסף שהסתיים במותו של צעיר אחר, ואוהדי הפועל שמחו נגד היו"ר הוותיק. בשני המקרים עורך הדין של הנהגות הדורסות לכאורה היה יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, שהוא גם עורך דין פרטי לענייני תעבורה.

אוהדי הפועל תל אביב עם שלטים לזכרו של גל בק. ברני ארדוב
"אני בהחלט מגנה כל צורה של אלימות מילולית. מה שנעשה שם במחצית זה מביש"/ברני ארדוב

עודד בק, אביו של גל בק ז"ל, התייחס היום לקווים הדומים בשתי הפרשות: "פשוט מזעזע שאפשר לסדר דברים ולשנות עדויות כדפוס שקיים, ואני מניח שהיו גם בפרשות קודמות. ההבדל שהוא אצלנו הערר עדיין בתוקף, ואנחנו מחכים לשמוע את התוצאות".

בק הודה שהוא "אוהד ספורט, בעיקר כדורסל, אוהד של הפועל ירושלים", ואמר על המחאה של אוהדי הפועל תל אביב: "כשמקללים זה לא טוב, בכל מקרה, בכל צורה, בכל דבר. מחאה היא לגיטימית, היא נכונה, יש לזה מקום בכדורסל. מי שמערב את העסקים האישיים שלו במכבי תל אביב, יכול להיחשף לביקורת גם במכבי תל אביב. אבל אני בהחלט מגנה כל צורה של אלימות מילולית. מה שנעשה שם במחצית זה מביש. אני נגד זה. ספורט צריך להיות ספורט, ואפשר להביע את המחאה בצורה הרבה יותר יפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי עם אוהדי הפועל תל אביב המוחים. ברני ארדוב
עודד בק: "יכול להבין לנפשם של האוהדים". מזרחי/ברני ארדוב

על העובדה ששמעון מזרחי היה עורך הדין של שתי הנהגות, ועל הטענות שהוא היה מעורב בטיוח, אמר בק: "עורך דין שמעון מזרחי שומר על שקט בתיק שלנו. לא יודעים מה הייתה מעורבותו. הייתה בדיקת אלכוהול שמשום מה לא הגיעה לתיק. יש כמה אנשים שיכלו לעשות את זה. שמעון מזרחי יכול לבוא ולהגיב, אבל לא שמענו ממנו כלום. הוא יכול לשפוך אור על הפרשה. הוא יכול לעזור ולהקל ולהגיד את הגרסה שלו. אבל הוא שומר על עמימות ושקט. שיגיד מה עשה שם ומה לא, ולנקות את עצמו". האם לדעתו הוא העלים ראיות בכוונה? "אני לא יודע במה להאמין. עד שלא אקבל הוכחות, לא אאשים אף אחד", אמר בק, "ברור לי שמישהו עשה משהו לא בסדר, וצריך לבדוק מי".

האם לדעת עודד בק נעשה שימוש ציני בזכר בנו על מנת לפגוע בשמעון מזרחי? "חלק מהאוהדים עשו את זה כשימוש ציני, וחלק מהם הזדהו עם הפרשה בצורה אמיתית והביעו אותה כה כי שמעון מזרחי נמצא שם. אני לא יכול לשלוט במחאה. כמובן שמשתמשים בזה. זו יריבות כבר הרבה שנים. אני יכול להבין לנפשם של האוהדים, רק לא מקבל את הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully