וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תערוך טקס פרידה משי אבוטבול לפני המשחק מול בית"ר

7.12.2015 / 12:09

האדומים יחלקו כבוד לקפטן הקבוצה עד הקיץ האחרון שחתם במכבי שעריים מליגה א'. מוחמד גדיר עשוי להצטרף אם יחליט לחזור לארץ. המשחק מול בית"ר הוגדר ברמת כוננות אבטחתית גבוהה

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) כי תקיים בשבת הקרובה, לפני שריקת הפתיחה למשחק הליגה מול בית"ר ירושלים בבלומפילד, טקס פרידה לכבוד שי אבוטבול, קפטן הקבוצה עד הקיץ האחרון שחתם באוקטובר במכבי שעריים מליגה א'.

כזכור, אבוטבול בן ה-32 קיבל לקראת סוף חודש מאי הודעה על שחרורו מהאדומים, אחרי 14 שנים בקבוצה הבוגרת, כאשר בארבע העונות האחרונות גם ענד את סרט הקפטן ונחשב לסמל הגדול של הפועל תל אביב. אבוטבול גם היה שותף לעונת הדאבל הגדולה של המועדון ב-2009/10, ולאחריה בעונה ההיסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות. בסך הכול זכה באליפות אחת וחמישה גביעי מדינה. במהלך העונה הקודמת כבש אבוטבול שלושה שערים והיה שותף ב-27 משחקי ליגה.

שחקן הפועל תל אביב, שי אבוטבול. אדריאן הרבשטיין
יזכה לטקס אחרי שנים רבות במועדון. שי אבוטבול/אדריאן הרבשטיין

המשחק מול בית"ר ירושלים הוגדר על ידי המשטרה ברמת כוננות אבטחתית גבוהה, ולכן מכירת הכרטיסים לשערים 2 ו-8 נסגרה כבר אתמול בערב. הכניסה ליציעי הפועל תל אביב תהיה בחולצות אדומות בלבד, כך שאוהד שלא יהיה לבוש אדום לא יוכל להיכנס ליציע וכספו לא יוחזר.

בינתיים בהפועל תל אביב חושבים גם על חיזוק, כאשר אחד השחקנים שנמצאים על הכוונת של המאמן גיא לוי הוא מוחמד גדיר. המאמן שהדריך את גדיר בבני סכנין יצר איתו לאחרונה קשר וביקש לברר איתו האם הוא מתכוון לעזוב את לוקרן ולחזור לישראל. בשלב זה לא ברור אם גדיר אכן יחזור לארץ או יישאר בבלגיה, אך אם יחליט לחזור האדומים צפויים לפתוח איתו במשא ומתן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully