וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - קרית שמונה: ממן ייעדר 2-3 שבועות, מימוני צפוי לחזור

1.12.2015 / 16:09

שתי הקבוצות מגיעות לרבע גמר גביע הטוטו בתקופה רעה וזקוקות לאוויר (ד', 18:30, 5+ לייב). ממן סובל מקרע חלקי, לאלה יקבל מנוחה, אקסברד עשוי לפתוח שוב בחוד אצל סלאח חסארמה

רבע הגמר, משחק ראשוןמחצית02/12/2015
הפועל חיפה
    0
      עירוני קרית שמונה
      one

      בווידאו: תקציר התיקו בין הפועל חיפה להפועל רעננה

        הפועל חיפה תארח מחר (רביעי, 18:30, 5+ לייב) את הפועל קרית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו באצטדיון בעכו, זאת לאחר שהדשא באצטדיון העירוני בחיפה עובר שזרוע. באופן משעשע, גם הגומלין ייערך במגרש הנייטרלי בעכו, גם כן עקב שזרוע במגרשה של קרית שמונה.

        שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי תקופה פחות טובה, כשקרית שמונה מקווה לצאת מהמצב הקשה בו היא נמצאת ולהשיג ניצחון על מנת לקבל ביטחון להמשך הדרך. מאמן הקבוצה, סלאח חסארמה, לקח לא מעט שחקנים לשיחות אישיות השבוע, כשבנוסף לכך, ערך אסיפה ביום ראשון בה ביקש מהם לעשות עם עצמם חשבון נפש. חסארמה לא תרגל הרכב וגם לא הודיע מי יזכה למנוחה, אך ההערכה שהמאמן ייתן לכמה שחקנים לנוח לקראת המשחק החשוב באמת מול בית"ר ירושלים בליגה. דין מימוני, שנעדר מהסגל במשחקים האחרונים בשל פציעה, צפוי לשוב אליו לאחר שחזר לפעילות, אולם לא ברור אם יפתח בהרכב. דויד מנגה וברונו הפצועים לא יהיו בסגל כשגם אחמד עאבד צפוי לזכות למנוחה.

        sheen-shitof

        במבצע מיוחד

        הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

        בשיתוף נומייר פלוס
        סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
        מקווה שהשיחות האישיות עם השחקנים יעזרו/מגד גוזני

        אצל המארחת הפועל חיפה, סובלים ממכת פציעות ונראה שהמאמן טל בנין ייתן ללא מעט שחקנים לנוח לקראת הדרבי החשוב ביום שני. מהראן לאלה ישאר מחוץ לסגל, כשגם היום הוא לא התאמן בשל כאבים ברגלו. לדרבי הוא צפוי להיות כשיר. בניגוד אליו, חנן ממן לא יהיה כשיר גם לדרבי בגלל שהוא סובל מקרע חלקי בשרירי הירך האחורי. ממן ייעדר שבועיים-שלושה. ברונו פיניירו ערך אימון חלקי וגם הוא עשוי לנוח מחר לקראת המשחק ביום שני. מי שצפוי לשחק, הם עלי חטיב ואנס דאבור, כשדור מלול ירצה את עונש ההרחקה שלו ויחזור למשחק מול מכבי חיפה.

        שחקן הפועל חיפה, מהראן לאלה. ניב אהרונסון
        מקבל מנוחה. לאלה/ניב אהרונסון

        הרכבי הקבוצות

        שופט: מנשה משיח
        אצטדיון: עכו

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully