וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "השחקנים עובדים כמו שצריך תחת לחץ, כל הכבוד להם"

30.11.2015 / 22:35

מאמן הפועל תל אביב נשמע מרוצה אחרי ה-0:1 על הפועל עכו: "אני רוצה להחמיא לצוות שלי ולבאדיר, הוא יוצא מן הכלל". גוטליב: "לא ידעתי אם לשמוח או להיות עצוב". הוכנבוים: "מתעללים בנו"

one

הפועל תל אביב לא הרשימה הערב (שני) והייתה שותפה למשחק חלש מאוד מול הפועל עכו במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. אבל בסופו של דבר האדומים הצליחו להשיג 0:1 יקר מאוד בזכות שער של אדי גוטליב מול האקסית בדקה ה-87 ולאחר טעות גדולה של שוער עכו דני עמוס. סמואל גילמור מעכו הורחק.

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נשמע מרוצה. לוי/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב גיא לוי אמר לאחר המשחק: "איך שאנחנו משחקים זה גם כן חשוב. אולי אתם מסתכלים בצדק על איך לכיוון השער, לא הגענו למצבים ולא היה מספיק מהבחינה הזו, אבל מבחינת איך שהקבוצה התפרסה על המגרש זה משהו שלא ראינו במשחק הקודם. קבוצות הפסידו פה נקודות, קל מאוד להתפתות וללכת עם הראש בקיר, לחטוף שער בצד השני ואז ללכת לדבר אל הלמפה. השחקנים עובדים כמו שצריך תחת לחץ".

לוי החמיא לצוות שלו ולעוזרו וואליד באדיר ואמר: "לצוות המקצועי שלנו מגיע כל הכבוד, הם עושים עבודה נהדרת. היום זו הייתה תצוגה של עוזר מאמן. תמיד הוא אמר את המילה במקום, מתחלק איתי באחריות, הוא יוצא מן הכלל, פשוט מדהים. אנחנו עובדים על ההתקפה כל השבוע, אבל על בגרות כזו וצורת משחק חכמה כזו אפשר להתקדם האלה. כמובן ששלוש הנקודות היום חשובות מפז".

על משה אוחיון אמר המאמן: "כל שחקן שנמצא בהפועל תל אביב, אם תהיה לו סבלנות כמו שצריך, הוא יקבל הזדמנות. היום ראינו שאפשר להשפיע גם בדקות מועטות".

אדי גוטליב, שכבש מול האקסית, אמר: "אחרי שכבשתי לא ידעתי אם לשמוח או להיות עצוב. שיחקתי פה ארבע שנים, אני אוהב את המועדון הזה, אבל הניצחון היה חשוב לי ואני שמח שניצחנו. הייתה פה שמחה שאין דברים כאלה. זה ניצחון שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה, אין מאושר ממני".

"מתעללים בנו", אמר מאמן עכו ירון הוכנבוים. "ראינו את העבירה מקרוב, וחבל. תשרוק. זו החלטה שהכריעה משחק. עזבו אותנו שחקני התקפה וזה מסביר את הדלילות בחלק הקדמי. אני מקווה מאוד שנתחזק בינואר. זה לא סוד שאנחנו זקוקים לכלים בחלק ההתקפי. אני אופטימי ומאמין בקבוצה, אך אשמח אם אכן יגיע חיזוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully