וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האירועים: רוני לוי שוחח עם בניון. עזרא יעבור לספרד?

26.11.2015 / 8:20

קפטן מכבי חיפה נכנס לפני האימון לחדרו של המאמן: "רצה לדעת שיוסי השאיר את הכל מאחוריו". סוכנו של עזרא בודק לו אופציות בספרד, גם מכבי תל אביב והפועל באר שבע אופציות לעונה הבאה

one

גל הפציעות במכבי חיפה כלל השבוע את אופיר קריאף (ייעדר כחודשיים) וחן עזרא (עד שלושה שבועות), שהצטרפו לקובי מויאל, אביחי ידין ואייל משומר. השניים האחרונים חזרו להתאמן אתמול אחרי תקופה ארוכה, למרות שכלל לא בטוח שייכללו בסגל לקראת המשחק מול מכבי נתניה. המגן אייל משומר חזר להתאמן לראשונה מאז הפציעה שעבר, לפני כחמישה שבועות. משומר סובל מקרע בגיד באזור הברך ומאז דגני הוא זה שפותח בעמדת המגן הימני. למרות זאת, ההערכה היא שמשומר לא ייכלל בסגל כבר למשחק הקרוב אלא רק למחזור הבא בדרבי משום שהוא עדיין לא בכושר מלא.

שחקן נוסף שחזר להתאמן הוא ידין שפצוע באזור הקרסול, אך לא בטוח שייכלל בסגל. אוראל דגני שסבל מנפיחות בקרסול ערך גם הוא אימון מלא וצפוי לפתוח. החזרה של חלק מהפצועים לסגל אמורה להוביל לבקשה של חלק מהשחקנים לעזוב בחודש ינואר. גם הקשר קובי מויאל צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים ולרוני לוי יהיו לא מעט התלבטויות בנוגע לסגל.

בצל האירועים האחרונים, במסגרתם בניון הגיב להתנהגות חלק מהקהל במשחק האחרון, המאמן רוני לוי זימן היום את הקשר לשיחה. השיחה, כך לטענת גורמים בחיפה, עסקה באירועים האחרונים ובמהלכה שאל לוי את הקפטן כיצד הוא מתמודד עם המצב. "נראה שהמטרה של השיחה מבחינתו של רוני הייתה כדי לבחון האם יוסי השאיר את הכל מאחוריו. חשוב מאוד שלסיפור עם הקהל לא יהיה קשר למשחק הקרוב", העריכו בחיפה.

במהלך האימון היום הקשר ניקולה דרינצ'יץ' הוחלף בקשר הצעיר נטע לביא לאחר שאיבד מספר כדורים וזכה לביקורת. למרות זאת הוא צפוי לפתוח בהרכב של הירוקים ביום שבת נגד מכבי נתניה.

אייל משומר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא בכושר מלא. אייל משומר/אדריאן הרבשטיין

ומה עם עזרא, שצפוי לעזוב בתום העונה? כרגע, במכבי חיפה לא הציעו לו חוזה לעונה הבאה מתוך הבנה שעזרא ירצה לעזוב בתום החוזה שלו. שתי האפשרויות הטובות ביותר עבורו לעונה הבאה הן מכבי תל אביב ויציאה לספרד. סוכנו דודו אוואט לא מנסה לחפש אופציות ב"לה ליגה" לקראת ינואר, מתוך ידיעה שאין כמעט היום קבוצות בספרד שמסוגלות לשלם עבור כרטיס השחקן שלו. המטרה היא לחפש לעזרא קבוצה בספרד לקראת סיום העונה, וכל זאת מתוך הנחה שהוא נשאר במכבי חיפה עד חודש מאי על פי בקשת המאמן רוני לוי.

המטרה של אוואט היא לשדך את הקשר לאחת משלוש קבוצות בליגה הראשונה: אספניול, לבנטה או דפורטיבו לה קורוניה, איתן הוא נמצא בקשרים הדוקים. גם בליגה השניה יש מספר אפשרויות, אם כי הן פחות ריאליות כרגע בגלל הבעיות הכלכליות בקבוצות. לגבי האופציה הישראלית, כפי שפרסמנו אתמול, ג'ורדי קרויף מחזיק מאוד מהשחקן והיה רוצה לראות אותו בקבוצה בקיץ, אולם עדיין לא פנה אליו באופן רשמי. גם הפועל באר שבע היא אופציה, אולם כמו במקרה של מכבי תל אביב, הוא לא מועמד לעבור בינואר. טאלב טואטחה עשוי לעבור לפיורנטינה, או בהשאלה למוסקרון. שמעון אבוחצירא עשוי לחזור לסגל, לאחר שקיבל אישור לחזור לאימונים בשבוע הבא.

כמו שכבר פרסמנו, חיפה תנסה לצרף דמות מקצועית נוספת בעונה הבאה לצדו של המאמן. עדיין לא ברור מה תהיה הגדרת התפקיד של אותו אדם, אבל ייתכן שחיפה תגדיר אותו כמנהל ספורטיבי. בחיפה עוקבים אחר מספר שחקנים, בניהם אחמד עאבד וחן דילמוני מקרית שמונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully