וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק חגג ניצחון ראשון: "שינינו גישה אנחנו יותר אגרסיביים"

22.11.2015 / 22:51

מאמן מכבי תל אביב חגג ניצחון בכורה בישראל אחרי ה-63:103 על מכבי חיפה: "יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל זה הצעד הראשון. אני לא מאמין בכדורסל אינדיבידואלי. אנחנו לא מתפקדים כקבוצה, ואני רוצה לחבר אותנו יחד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ז'אן טבק השיג ניצחון ראשון בתור מאמן מכבי תל אביב כשקבוצתו דרסה הערב (ראשון) 63:103 את מכבי חיפה במשחק חד צדדי מאוד.

טבק אמר בסיום: "יש שינוי בגישה של השחקנים, הם מראים יותר כבוד ליריבות ואנחנו יותר אגרסיביים. יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל זה הצעד הראשון. הליגה הישראלית טובה והסגנון של היריבות הוא אגרסיבי".

על ג'ורדן פארמר, שקלע 18 נקודות אך עלה מהספסל: "עבורי פארמר הוא כמו השחקן האחרון בספסל. אני לא מאמין בכדורסל אינדיבידואלי. אם כל השחקנים יכולים לשחק הגנה הם ראויים להיות על המגרש. ואם בנוסף יש לנו שחקן כשרוני כמו ג'ורדן בהתקפה אז זה מוסיף עוד יותר. ג'ורדן צריך זמן להתרגל לשיטה שלי והוא יהיה בסדר גמור. יש לי דברים הרבה יותר חשובים בראש שלי כרגע ממחשבה על שחקן כזה או אחר. אנחנו לא מתפקדים כקבוצה, ואני רוצה לחבר אותנו יחד".

על דגן יבזורי: "הצוות הרפואי צריכים להחליט מה יהיה עם דגן יבזורי. אחרי שהם ינתחו אותו נדע מה מצבו ומתי הוא יוכל לחזור. חבל שהוא יהיה בחוץ כי הוא חשוב לקבוצה".

מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק. קובי אליהו
יכול לחייך. טבק/קובי אליהו

בצד השני, רמי הדר ניסה להסביר את ההפסד: "אני נותן קרדיט למכבי תל אביב. הגענו למקום הלא נכון בזמן הלא נכון. אני לוקח אחריות על הקבוצה שלי גם כשהיא משחקת רע. בסופו של יום לא התמודדנו מולם בהגנת אחד על אחד. הם קלעו באחוזי קליעה מדהימים. אני מאוד אוהב את הקבוצה שלי ובימים האלה צריכים להיות חזקים. נצטרך לקום ליום חדש. אני מקווה שיש לי זרים טובים שיקלעו נקודות. אנחנו בדרך כלל סופגים פחות מ-70 נקודות אז אנחנו מנצחים. היום זה לא קרה".

וויל גרייבס הוסיף: "היינו חסרי מאמץ היום. לא סיפקנו את הסטייל של מכבי חיפה למשחק. לא היינו מרוכזים בניסיון לנצח. איבדנו כדורים, ולא ניסינו לנצח יחד כקבוצה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק עם מכבי חיפה רמי הדר. קובי אליהו
מאוכזב. רמי הדר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully