וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "רולנד וכל החבר'ה הציגו משחק ענק וקבוצתי, כולם נלחמו"

12.11.2015 / 8:41

גארד הפועל ירושלים פרגן לחבריו לאחר ה-90:92 הדרמטי על קראסני וולגוגראד ביורוקאפ: "הראינו אופי במשחק קשה מאוד". רולנד: "לא הצגנו את הכדורסל הכי טוב שלנו עד כה. המצב שלנו באירופה תלוי בנו"

one

בווידאו: הניצחון הדרמטי של הפועל ירושלים

כשהיא עם הגב אל הקיר, הפועל ירושלים עשתה את המוטל עליה, השיגה ניצחון דרמטי - 90:92 על קראסני וולגוגראד ביורוקאפ ונשארה בחיים במפעל האירופי. לא מעט לחץ השתחרר אצל האלופה, במיוחד לאחר ההחטאה של הרוסים עם הבאזר. בסיום, המנכ"ל גיא הראל התחבק עם טוני גפני, כשבר טימור זינק בשמחה והתחבק עם השחקנים הזרים. חדשות קצת פחות טובות מגיעות מגזרתו של ג'וש דאנקן, שנפצע וירד מהפרקט. אם הפציעה של ליאור אליהו שייעדר שבועיים לא מספיקה, כעת גם דאנקן פצוע והוא בספק למשחק מול עירוני נהריה ביום ראשון.

"מדובר בניצחון חשוב מאוד, בטח אחרי שני ההפסדים שלנו", אמר טימור. "הראינו אופי במשחק קשה מאוד. קראסני וולגוגראד אולי נראית כמו קבוצה מפוזרת ולא מאורגנת, אבל מאוד קשה לשחק מולה. רולנד וכל החבר'ה הציגו משחק ענק וקבוצתי, כולם נלחמו".

אי. ג'יי רולנד הוסיף: "היינו ראויים לניצחון הזה כי נלחמנו. אנחנו נמצאים בבית מסובך ואני חושב שהמצב שלנו באירופה תלוי בנו. יש לנו עכשיו יותר משחקי בית שזה דבר טוב. לא הצגנו את הכדורסל הכי טוב שלנו עד כה, אבל אנחנו צריכים להתקדם ולהראות את היכולת שלנו. הסגנון העונה שונה מאשר שיחקתי בשנים האחרונות, אבל אני בטוח בעצמי ויודע שאתאים את עצמי לסגנון ולתפקידים".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. תקציר: הפועל ירושלים - קראסני 90:92. one
נשארו בחיים. שחקני הפועל ירושלים חוגגים/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully