וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "כולנו מרגישים אשמה ובושה שגיא שילם את המחיר"

12.11.2015 / 8:08

עם אבי אבן כמאמן זמני, מכבי תל אביב תפגוש הערב את דרושפאקה (21:15, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). על חוסר הניסיון של אבן אמר הפורוורד: "גם סטיב קר התחיל ללא ניסיון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מסע"ת אבי אבן לקראת דרושפאקה

מכבי תל אביב תתייצב הערב (חמישי) בהיכל למשחק קריטי מול דרושפאקה הטורקית. מי שיעמוד על הקווים במקומו של גיא גודס המפוטר הוא אבי אבן, שיכהן כמאמן ראשי באופן הזמני עד שימונה מאמן לקבוצה. את אווירת החירום באימון המסכם ניתן היה לחוש היטב: דייויד פדרמן ושמעון מזרחי שבו אתמול מהפגישה של הנהלת היורוליג, אך בחרו להגיע לאימון היישר משדה התעופה, כשבסיומו של האימון ערכו הבעלים שיחת מוטיבציית עם השחקנים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ההפסדים האחרונים פילגו את שחקני הקבוצה ויצרו מחנאות כשבמחנה אחד נמצאים השחקנים הוותיקים - בריאן רנדל, דווין סמית', סילבן לנדסברג, גיא פניני ויוגב אוחיון - ומנגד שחקני הרכש החדשים שהגיעו העונה. המחנאות הגיעה לשפל חדש עם סיום ההפסד הביתי למכבי אשדוד/באר טוביה, כשבחדר ההלבשה צעקו השחקנים זה על זה. רנדל היה נסער במיוחד, והשחקנים הוותיקים האשימו כמה מחבריהם החדשים, ובעיקר את טיילור רוצ'סטי, בחוסר מחויבות , שג'ורדן פארמר ניסה לפשר בין הצדדים. בכדי לפתור את הבעיות החברתיות בקבוצה, ראשי הקבוצה והצוות המקצועי ערכו לא מעט שיחות קבוצתיות ואישיות עם השחקנים כששבו והדגישו בימים האחרונים את המנטרה "להראות מחויבות, חייבים להישאר ביחד, לתת הכל".

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מפגש מול האקסית. פארמר/קובי אליהו

ג'ורדן פארמר, ששיחק בעונה שעברה בדרושפאקה סיפר על תחושותיו לאחר פיטוריו של גודס: "זה לא היה כיף לראות את גיא גודס כך בפעם האחרונה וכולנו הרגשנו נורא, אבל היינו חייבים לחזור לעבודה שלנו, זה גם עסק ויש לנו דברים שעלינו לבצע, כולם מוכנים לקראת המשחק. זה קשה לראות את גיא גודס משלם את המחיר עבור כולנו, שדברים לא קורים כמו שצריך מישהו ספג את האשמה. אם זה הפתרון לבעיות שהיו מכבי? אני לא יודע, אבל כולם היו מאוד אינטנסיביים באימונים, התאמנו והתאמצו, שיחקנו ביחד ואנחנו חייבים לתמוך אחד בשני בזמנים הקשים. עשינו טעויות שלאט לאט הפכו להפסדים גדולים וצריך לתקן אותן עכשיו".

על תפקודו של אבן כמאמן אמר פארמר: "אבי אבן נהדר, הוא היה נהדר כעוזר מאמן, הוא דומיננטי, הוא נכנס לפרטים, אסרטיבי, יודע איך להעצים את השחקנים ולהחדיר בהם אמונה, כמאמן ראשי הוא הקול שאתה מקשיב לו, אם מקודם הוא הציע דברים והבחורים הקשיבו לו עכשיו הוא זה שקובע, והקול שלו והדרישות שלו הן שנשמעות עכשיו באימונים".

על הבעיות של מכבי אמר פארמר: " בהמון משחקים הפסדנו כשירדנו בשתי דקות מהמשחק, או אחרי משחק צמוד, או עבירות טיפשיות שביצענו, כל הדברים הקטנים האלו הצטברו והרגו אותנו בסופו של דבר. הקבוצות שמשחקות מולנו הן טובות ויגרמו לנו לשלם על כל טעות, אנחנו יכולים לשחק, זה רק עניין של של לשחק ביחד כקבוצה ולהראות רצון, בטח ברמות הגבוהות".

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב עם המאמן הזמני אבי אבן. קובי אליהו
חוזר לעניינים. רנדל עם אבי אבן/קובי אליהו

בריאן רנדל הוסיף: "זה לא קל שעושים שינויים במערכת, שמחליטים לשנות מאמן זה כמובן משנה את הדינמיקה של הקבוצה, אבל אבי אבן עשה עבודה מצוינת בעבודה בימים האחרונים השאיר אותנו בפוקוס והעניק לנו מוטיבציה. הצוות המקצועי עשה עבודה טובה שנהיה במסלול הנכון. ברור שכולנו מרגישים אשמה ובושה שגיא שילם את המחיר של מה שקרה. אני לא יכול להצביע על כמה אחוזים כל אחד אשם, אבל לדעתי השחקנים הרבה יותר אשמים במה שקרה, כמובן שזה לא הוגן כפי גודס, כי ההופעה של השחקנים היא שהכתיבה את מה שקרה ואת חוסר ההצלחה. ננסה לתקן את זה עכשיו".

על כך שלאבי אבן אין ניסיון כמאמן ראשי, השיב רנדל: "מאמנים צריכים להתחיל איפשהו, גם סטיב קר התחיל ללא ניסיון והא עכשיו אלוף, אבי היה בתחום זמן ארוך ועבר את כל המסלולים וצב ניסיון עשיר כדי להגיע עמדת המאמן, אני בטוח שלא כך הוא רצה להגיע לזה, אבל כולם צריכים להתחיל איפשהו. גיא מעריך את כולם ואני בטוח שהוא רוצה שכולם יצליחו ושננצח הערב. עשינו את המיטב ביומיים האחרונים ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully