וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון וולקז הגיש במשחק 1 בוורלד סירייס מבלי לדעת שאביו הלך לעולמו

28.10.2015 / 19:41

המגיש של קנזס סיטי גילה את הבשורות המרות רק לאחר שירד מהמגרש באינינג השביעי ונלקח אל משרדו של המנג'ר נד יוסט. הצופים ביציעים ובבית שמעו על הבשורות לפניו

אדינסון וולקז קנזס סיטי רויאלס. GettyImages
תנחומים. וולקז/GettyImages

קנזס סיטי וניו יורק מטס סיפקו הלילה (בין שלישי לרביעי) 14 אינינגים דרמטיים לפני שהרויאלס עלו ל-0:1 בוורלד סירייס עם ניצחון 4:5, אלא שהדרמה האמיתית, כך מסתבר, נגעה בעיקר לאדם אחד: אדינסון וולקז.

המגיש, שפתח את המשחק עבור קנזס סיטי והוחלף באינינג השביעי, לא ידע את מה שמנהלי ומאמני הרויאלס ידעו ואת מה שרוב הצופים באצטדיון וכל הצופים בבית ידעו אחרי שרשת הטלוויזיה ששידרה את המשחק דיווחה להם על כך: שאביו הלך לעולמו בבוקר המשחק.

כאשר וולקז ירד מהמגרש ועשה את דרכו לעבר הספסל, הג'נרל מנג'ר של קנזס סיטי, דייטון מור, המתין לו והוביל אותו למשרדו של המנג'ר נד יוסט. שם המתינו לוולקז אשתו רואנדרי ושתי התאומות הקטנות שלו, בנות שנתיים ושם הוא קיבל את הבשורות המרות.

אביו של וולקז, דניאל בן ה-63, מת לאחר סיבוך במחלת הלב ממנה סבל בשנים האחרונות. "כל הזמן חשבתי על זה שאדי מגיש שם על המגרש ואבא שלו לא יכול לראות את זה. דווקא בוורלד סירייס הראשון בקריירה שלו אבא שלו לא יכול היה להיות שם איתו", אמר המנג'ר יוסט. ב-ESPN טענו תחילה כי השחקן גילה על מות אביו לפני המשחק, אולם הרויאלס הודיעו בסיום כי זה לא היה המצב וכי וולקז עלה למשחק מבלי לדעת על הטרגדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully