וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 14 אינינגים: קנזס סיטי עלתה ליתרון 0:1 בוורלד סירייס

28.10.2015 / 7:49

בתום חמש שעות ותשע דקות משוגעות, המשחק השני הארוך בתולדות הוורלד סירייס, הרויאלס גברו 4:5 על המטס מחבטת הקרבה של אריק הוסמר. אלכס גורדון השווה בהומראן באינינג התשיעי

שחקני קנזס סיטי רויאלס חוגגים. Matt Slocum, AP
מקדמה מנטלית ענקית להמשך הסדרה עבור הרויאלס/AP, Matt Slocum

קנזס סיטי - ניו יורק מטס 4:5 (ב-14 אינינגים. 0:1 לרויאלס בסדרה)

וורלד סירייס 2015 סיפק הלילה (בין שלישי לרביעי) יריית זינוק מהאגדות, כאשר הרויאלס והמטס התכשתו ביניהם במשך חמש שעות ותשע דקות, המשחק השני הארוך בתולדות הוורלד סירייס, עד שחבטת הקרבה באינינג ה-14 סידרה לסגנית האלופה יתרון 0:1 בסדרה.

הדרמה החלה הרבה שעות קודם לכן, כאשר כבר באינינג הראשון אלסידיס אסקובר הראה למאט הארווי מה הרויאלס אוהבים לעשות עם הומראן בתוך הפארק שקבע 0:1. אלא שהמטס לא הרימו ידיים. הם השוו באינינג הרביעי, הפכו בחמישי עם הומראן של קרטיס גרנדרסון ועלו ל-1:3 מבטיח בשישי. כאן הגיע תור קנזס סיטי להגיב, כאשר אריק הוסמר ומייק מוסטקאס מכניסים ריצות בתחתית האינינג וקובעים 3:3.

באינינג השמיני, טעות גדולה של הוסמר אפשרה לחואן לגארס להיכנס הביתה וג'וריס פמיליה נשלח כדי לעשות את מה שהוא עושה מצוין כל הפלייאוף הזה ולשמור על הניצחון. לצערו, ולצער המטס כולם, זה לא עבד, כאשר אלכס גורדון משווה עם הומראן באינינג התשיעי. משם והלאה זה היה בעיקר קרב התשה, עד שלבסוף, ברתולו קולון מילא את הבסיסים והוסמר הכניס עם חבטת הקרבה את אסקובר כדי להכריע.

המשחק השני ייערך הלילה בקנזס סיטי ויפגיש בין ג'וני קווטו לג'ייקוב דה גרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully