וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "טל בנין? המעמד שלו בסדר גמור". קיאנסקאס: "שמח שהוצאנו נקודה"

25.10.2015 / 9:50

למרות ה-2:2 מול הפועל כפר סבא, מאמן הפועל חיפה זוכה לגיבוי מהבעלים: "נהניתי מהמשחק ומאיך ששיחקנו, אך לא מהתוצאה". הבלם: "צריכים להיות פחות לחוצים, אני בטוח שנשתפר בהמשך"

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 בין הפועל כפר סבא והפועל חיפה

בהפועל חיפה התאכזבו מה-2:2 מול הפועל כפר סבא, ובמיוחד לאחר שירדו להפסקה ביתרון: "במחצית המאמן דיבר איתנו על לעלות מרוכזים ומפוקסים ואז ישר ספגנו", אמר שחקן בקבוצה. "אסור שדבר כזה יקרה. אנחנו חייבים להתחיל להיות יותר מפוקסים במשחקים הקרובים כי יש לנו כדורגל אבל אנחנו נופלים בדברים הקטנים".

הבעלים יואב כץ ממשיך להיות נתון ללחצים מצד גורמים בסביבתו לבצע זעזוע בצוות המקצועי, אך בשלב זה כץ לא מעוניין לעשות זאת וממשיך לתת את הקרדיט למאמן טל בנין: "המעמד שלו בסדר גמור", אמר כץ. "נהניתי מהמשחק ומאיך ששיחקנו אבל לא נהניתי מהתוצאה ונצטרך להשתפר".

"אני שמח שלפחות הצלחנו להוציא נקודה ממשחק חוץ מול קבוצה שנמצאת באיזור שלנו למרות שבהתחלה באנו למשחק במטרה לקחת שלוש נקודות", אמר הבלם טאדאס קיאנסקאס. "אנחנו צריכים להיות טיפה פחות לחוצים ולשחק טוב יותר. עבדנו במהלך השבוע על דברים שהיינו צריכים לשפר ובהגנה היינו מאוד יציבים, לפחות במחצית הראשונה. לצערי ספגנו בשלב מוקדם במחצית השנייה וזה פגע בביטחון שלנו. אני בטוח לגמרי שנשתפר בהמשך".

יואב כץ הפועל חיפה. שלומי גבאי
מגבה את המאמן. יואב כץ/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully