וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: צוף פלדון סיימה עם 48.232 נקודות בקרב-רב

23.10.2015 / 16:22

אליפות העולם בגלזגו יצאה לדרך: המתעמלת בת ה-16 ביצעה את ארבעת התרגילים ותקווה להתברג בין 24 הראשונות בקרב-רב על פי אחת מכל מדינה כדי להשיג כרטיס לתחרות המבחן. שטילוב יתחרה ביום ראשון

צוף פלדון. ניב אהרונסון
בכיוון הנכון. צוף פלדון/ניב אהרונסון

אליפות העולם בהתעמלות מכשירים יצאה היום (שישי) לדרך עם מוקדמות הנשים שיימשכו יומיים, כאשר הנציגה הישראלית בתחרות היא צוף פלדון בת ה-16 שתנסה להתברג בין 24 הראשונות (על פי אחת מכל מדינה) כדי להבטיח מקום בתחרות המבחן שתחלק כרטיסים לריו.

פלדון סיימה את ארבעת המכשירים שלה עם ציון מצטבר של 48.232 נקודות, ונכון לעכשיו היא מדורגת במקום ה-30 בתחרות הקרב-רב (ובמקום ה-13 על פי אחת מכל מדינה). למרות זאת, צריך לזכור שעוד מתעמלות רבות צריכות לבצע את התרגילים בשבת, ופלדון תרד בדירוג הכללי.

פלדון, שעבורה זו אליפות העולם הראשונה בבוגרות, קיבלה את הציון 12.933 בתרגיל סוס הקפיצות, 11.500 בתרגיל המקבילים, 11.566 על תרגיל הקורה ו-12.233 בקרקע. מי שמוליכה את התחרות נכון לעכשיו היא היפנית מאי מורקאמי שצברה 56.366 נקודות.

ביום ראשון ייכנסו למעגל התחרויות גם מתעמלי נבחרת הגברים, ובראשם אלכס שטילוב יחד עם ארטיום דולגופיאט ואנדריי מדבדב. שטילוב יצטרך לזכות במדליה באחד מהתרגילים, בקרקע או במתח, כדי להבטיח לעצמו כרטיס לריו כבר עכשיו, אך אם הוא לא יצליח, הוא ינסה להתברג בין 24 הראשונים בקרב-רב וכך להשיג כרטיס לתחרות המבחן. באשר למדבדב, המטרה שלו היא להעפיל לגמר תרגיל הקפיצות, ואם הוא יצליח, הוא ינסה להיאבק על מדליה כדי להשיג גם הוא כרטיס לריו.

  • עוד באותו נושא:
  • צוף פלדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully