וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקים משלו: עוד הומראן לדניאל מרפי, 0:2 למטס על הקאבס ב-NLCS

19.10.2015 / 6:16

שחקן הבסיס השני קבע שיא מועדון בפלייאוף עבור הקבוצה מניו יורק, עם ההומראן החמישי שלו בפוסטסיזן הזה, על הראש של ג'ייק ארייטה, בדרך ל-1:4 של המטס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עוצר לרגע. מרפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניו יורק מטס - שיקגו קאבס 1:4 (0:2 למטס בסדרה)

כמעט בכל שנה בפלייאוף ה-MLB אנחנו נתקלים בשחקן כזה, שפתאום תופס שבועיים-שלושה טובים וסוחף את קבוצתו קדימה, לפעמים אפילו לזכייה באליפות. כרגע, נראה שמדובר בדניאל מרפי, שחקן הבסיס השני של המטס.

הלילה (בין ראשון לשני), מרפי קירב את הקבוצה מהתפוח הגדול מרחק שני ניצחונות בלבד מהוורלד סירייס, לאחר שחבט להומראן נוסף, החמישי שלו בפלייאוף הזה, שיא מועדון עבור המטס. והוא לא סתם חבט להומראן הזה, אלא עשה זאת מול מי שהיה ללא ספק המגיש הטוב ביותר בליגה בחודשים האחרונים, ג'ייק ארייטה, שדווקא ברגע האמת נתקע ולמרות שמונה סטרייקאאוטים, חטף שלוש ריצות כבר באינינג הראשון, שתיים מהן מהמחבט של מרפי והוחלף אחרי חמישה אינינגים בלבד.

יואניס סספדס הוסיף ריצה באינינג השלישי, כריס בריאנט צימק בשישי והמטס נעזרו גם במשחק נהדר של נואה סינדרגארד, שרשם חמישה ושני שליש ותשע הכשות לפני שפינה את מקומו לבולפן, ששמר על הניצחון בשקט מופתי. הסדרה תמשיך בלילה שבין שלישי לרביעי בשיקגו, שם הקאבס ינסו לשמור על החלום שלהם בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully