וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לא מעוניין לשוב. בהתאחדות שוקלים: מנג'ר ומתחתיו צוות מאמנים

18.10.2015 / 11:12

עיני ממתין לוועדה שתקבע את מדיניות מינוי מאמן הנבחרת, אך מסתמן כי הצוות יורחב במאמנים "זולים". מאמן צ'רלטון וגרנט לא מעוניינים לשוב כרגע, ולכן מספר מאמנים ישראלים בתמונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהתאחדות לכדורגל טוענים כי מסקנות הוועדה שיקים עופר עיני בשיתוף השרה מירי רגב הם אלה שיקבעו את מדיניות מינוי מאמן נבחרת ישראל. בהתאחדות יוזמים בימים האחרונים מהלך למנות מנג'ר לנבחרת ישראל ומתחתיו שני מאמנים צעירים ורעבים. תקציב ההתאחדות לכדורגל מוגבל ובשלב הזה ישנה כוונה למנות מאמנים זולים. עיני לא יוכל, לפחות בשלב זה, למנות צוות זר, אלא אם כן זה יקרה בעלויות נמוכות.

בהתאחדות בדקו באמצעות גורם שלישי האם ניתן יהיה למנות את מאמן צ'רלטון גיא לוזון, אך הוא לא מעוניין לחזור כרגע לישראל. גם אברהם גרנט עדיין לא מעוניין לחזור. "אשתו של גיא מעוניינת להישאר כרגע באנגליה, לגרנט טוב עם גאנה, אלא אם יקרה שינוי, נצטרך לחפש מאמנים אחרים", אמרו בהתאחדות. מספר מאמנים נמצאים כרגע בתמונה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, אלישע לוי, אלי אוחנה ורן בן שמעון ברשימות של עיני. "לא נקבל החלטה בקרוב, זה יכול לקרות גם בעוד חודשיים כי אין למה למהר".

הקמפיין האחרון הסתיים בכישלון מבחינת ההתאחדות, או כפי שהגדירו שחקנים בנבחרת: "אחד הקמפיינים החלשים של נבחרת ישראל בעשורים האחרונים". חוזהו של אלי גוטמן מסתיים בחודש ינואר ובכל מקרה לא הייתה כוונה להאריך לו את החוזה בנבחרת.

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
לא מעוניין. לוזון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully