וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון יקבל חסות מחברת רב בריח

11.10.2015 / 23:29

סגן אלוף אירופה יזכה לתמיכה כספית של החברה במהלך השנה הקרובה כחלק מההכנה למשחקים האולימפיים. ששון: "אין ספק שזו אחריות ומחויבות גדולה שלי לאלה שנותנים בי אמון גדול"

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. צילום: איל טואג,
אמור לתת לו דחיפה גדולה. אורי ששון/צילום: איל טואג

סגן אלוף אירופה, אורי ששון, יזכה לאימוץ מחברת רב בריח. החברה תאמץ את ששון, שרק בשבוע שעבר זכה באליפות ישראל, במהלך השנה הקרובה לקראת המשחקים האולימפיים בריו. פרט לששון אימצה החברה לאחרונה גם שני טניסאים צעירים, אמיל סבדליוב ודניאל דודוצקי, שמגיעים מהאקדמיה של איגוד הטניס.

ששון, שמתמודד בקטגוריית המשקל של מעל 100 ק"ג, אמר: "אני גאה, שמח ונרגש שחברה ישראלית מובילה בתחומה כרב בריח בחרה לאמץ אותי ולתמוך בי בדרך למשחקים האולימפיים בריו 2016. אין ספק שזו אחריות ומחויבות גדולה שלי לאלה שנותנים בי אמון גדול. אני מקווה שאצליח לממש את החלום הגדול שלי ואצליח במה שאני כל כך אוהב ומשקיע בו את כל כולי".

שמואל דונרשטיין, הבעלים והמנכ"ל של רב בריח: "אנו גאים לאמץ ספורטאי ישראלי מצטיין כמו אורי ששון שרק לאחרונה זכה בתואר סגן אלוף אירופה. ששון מסמן את הערכים והמצוינות של הספורט הישראלי כפי שאנו רואים, ואנו בטוחים שכעת הוא יוכל להתפנות ולהתרכז במטרה החשובה ביותר – השגת מדליה אולימפית לישראל בקיץ הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully