וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אבוחצירה קיבל אישור לחזור בדצמבר, בחיפה מתלבטים לגביו

8.10.2015 / 17:25

רוני לוי כבר החליט להחזירו לסגל, אך העיכוב גרם להתייעצות מחודשת של המועדון שלא מוכן להסתכן. השחקן בודק אפשרות להגיש תביעה בגין תאונת עבודה. טואטחה נטש משחק אימון מול הנוער, פלט וקינן כבשו ב-0:2

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי חיפה 0:2 על הפועל רעננה

אחרי תקופה ארוכה מחוץ למגרשים, חלוץ מכבי חיפה שמעון אבוחצירה קיבל אישור מרופא מומחה לחזור במהלך חודש דצמבר לאימונים. אלא שישנה מחלוקת לגבי עתידו במועדון. כזכור, המאמן רוני לוי כבר החליט להחזיר את החלוץ לסגל בכפוף למצבו הבריאותי. אלא שהעיכוב בחזרה גרם לראשי המועדון לערוך בירור מקיף והתייעצות רפואית לגבי עתידו המקצועי. אבוחצירה, ששלח מכתב מרופא מומחה המוכיח כי יוכל לחזור לאימונים בעוד כחודשיים, רוצה מאוד לחזור לאימוני הקבוצה כמה שיותר מוקדם. אלא שבחיפה קיבלו המלצה שלא להחזירו בשלב זה למשחקים כדי למנוע מצב שבו הפציעה הנוכחית שלו תחזור שוב ותסכן את המועדון ואת השחקן.

בסביבתו של השחקן טוענים כי אבוחצירה מעדיף להישאר במכבי חיפה גם אחרי חודש ינואר וללא קשר לשאלה מתי יחזור למגרשים. במקביל, כך טוענים בחיפה, יועציו המשפטיים של אבוחצירה בודקים אפשרות לתבוע את הביטוח הלאומי בגין תאונת עבודה. "בעוד חודשיים נדע בדיוק מה מצבו ואז יתקבלו החלטות. שום דבר לגבי מועד חזרתו לא סגור", הבהירו בחיפה.

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"בעוד חודשיים נדע בדיוק מה מצבו ואז יתקבלו החלטות". שמעון אבוחצירה/קובי אליהו

הערב (חמישי) קיימה הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון וניצחה בו 0:2 משערים של גליינור פלט ודקל קינן. טאלב טואטחה נטש את המשחק לאחר שהרגיש מתיחה בשריר הירך האחורי והוא ייבדק בימים הקרובים. הסגל של רוני לוי חסר מאוד ולא כולל מספר פצועים, את שחקני הנבחרת הצעירה וכן את אוראל דגני ו-ולדימיר סטויקוביץ' המשחקים במדי הנבחרות הלאומיות. בעקבות כך, לוי נטל חלק באימון אתמול. "הוא הפגין יכולת לא רעה. אולי מצאנו את הפתרון לבעיות במרכז השדה", אמר אחד השחקנים באירוניה לאחר האימון. לאחר הפגרה תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה בקרית שמונה. קובי מויאל עשוי להיכלל לראשונה בסגל. השחקן כשיר לגמרי וכעת מדובר בהחלטה מקצועית.

(עדכון ראשון: 11:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully