וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקצה שיפורים: יוסטון ואינדיאנפוליס פותחות את המחזור החמישי

8.10.2015 / 9:00

הטקסאנס נראו נורא משני עברי הכדור בשבוע שעבר מול אטלנטה ויהיו חייבים להציג יכולת טובה יותר כדי לא לאפשר לקולטס, שבעצמם משחקים לא טוב ושוב יפתחו עם מאט האסלבק, לברוח להם בקרב על ראשות הבית (ו', 3:25)

ג'יי ג'יי וואט JJ שחקן יוסטון טקסאנס טקסנס. AP
איפה ההגנה של יוסטון? וואט/AP

יוסטון (3:1) - אינדיאנפוליס (2:2), בין חמישי לשישי, 3:25

לא כך קיוו שתי הקבוצות להגיע אל הרבע השני של העונה שלהן, אבל זו הסיטואציה ומי שתנצח בטקסס תשיג לעצמה מקדמה במאבק על ראשות הבית, ששוב מסתמן כחלש ביותר בליגה.

הטקסאנס נראו נורא בשבוע שעבר והובכו באטלנטה, כאשר ההגנה שלהם, שהייתה אמורה להיות החוליה המובילה של הקבוצה, פשוט לא מתפקדת וחוטפת 48 נקודות. ריאן מאלט, שהיה גרוע במיוחד במשחק הזה, עדיין זוכה לאמון מהמאמן ביל אובריאן, שלקח אחריות על המצב והודיע שכרגע, מאלט נשאר הפותח שלו. הקוורטרבק ינסה לשפר את מצב הנקודות העגום, כאשר עד כה, הטקסאנים משיגים רק 19.2 נקודות למשחק וסופגים 27 בממוצע.

גם הקולטס לא נראים טוב במיוחד ואצלם, רק האופי מנע מאזן 4:0 כאשר שני ניצחונות רצופים ודחוקים בטנסי ועל ג'קסונוויל הביאו אותם למאזן חצוי. כעת הם פוגשים יריבה שלישית ברציפות מהבית, רגע לפני שהפטריוטס מגיעים לביקור סופר טעון בעוד שבוע וחצי. אנדרו לאק, שהחמיץ את המשחק מול הג'אגוארס בגלל פציעה, עדיין מושבת ומאט האסלבק יפתח במקומו, כאשר כגיבוי לקוורטרבק שהיה בעצמו חולה בימים האחרונים, הקבוצה החתימה השבוע את ג'וש ג'ונסון.

המאזן ההיסטורי בין הקבוצות, שהתחיל תחת פייטון מאנינג ונמשך עם לאק, מראה 4:22 מוחץ לאינדי, שניצחה בכל חמשת המפגשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully