וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה 5 אוהדים נוספים של סכנין, מניין העצורים עלה ל-10

החמישה חשודים בהתפרעות אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים. המנכ"ל חאלד דוכי: "מדובר בצעירים שאינם אוהדים מוכרים. משוכנעים שזה לא על רקע לאומני". הדיון המשמעתי של הקבוצה נדחה

one

שוטרי תחנת משגב עצרו הבוקר (רביעי) חמישה אוהדים של בני סכנין שחשודים במעורבות באירועים האלימים בתום המשחק של קבוצתם נגד בית"ר ירושלים ביום שני. ארבעה מהחשודים הם תושבי סכנין בני 18, 20, 23 ו-24, וחשוד נוסף, בן 19, הוא תושב שפרעם.

בתום המשחק בו סכנין הפסידה 3:1, עשרות אוהדים שלה התעמתו עם כוחות המשטרה והשליכו אבנים. החמישה נחקרו ונכלאו, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם. עד כה נעצרו 10 אנשים בעקבות האירועים ביום שני.

גורמים מהנהלת בני סכנין שוחחו היום עם בכירים במחוז צפון במשטרה על האירועים במשחק והבהירו שמדובר בקומץ שלא מייצג את הקבוצה. לטענתם מדובר בצעירים שהגיעו כדי לפרוק את זעמם ולא במתפרעים על רקע לאומני. "מדובר בצעירים שאינם אוהדים מוכרים", אמר מנכ"ל סכנין חאלד דוכי, "אנחנו משוכנעים שזה לא על רקע לאומני. הם באו לפרוק את זעמם והשחיתו רכוש ציבורי שהוא למעשה שלהם, ומי שעושה את זה כנראה לא פועל על רקע לאומני. אנחנו מאוכזבים מאוד מההתנהלות שלהם".

הדיון בעניינה של הקבוצה, שהיה אמור להתקיים היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, נדחה לשבוע הבא. כשהוא יתקיים, ראשי המועדון יטענו להגנתם שהוציאו כספים רבים כדי לאבטח את המשחק ולשמור על הסדר. במועדון מקווים שעובדה זו תקל עליהם מבחינת העונש שתטיל ועדת המשמעת. "אם נקבל קנס גדול, זו תהיה מכה אנושה עבורנו", אמר גורם בכיר במועדון. "ממילא הפסדנו כספים רבים על המשחק הזה, ועוד הפסדים יפגעו מקצועית בקבוצה".

הילאל מוסא ממשיך להתאמן עם הקבוצה. בצוות המקצועי מעוניינים בשחקן, אך רוצים גם את הברזילאי פביאנו אלבס וכרגע אין תקציב לשניהם. בשבוע הקרוב צפויה ההנהלה לקבל החלטה סופית.

יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס. ברני ארדוב
במועדון חוששים מקנס גבוה. היו"ר אבו יונס/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully