וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הערכת מצב במשטרה: המשחק בין סכנין לבית"ר יתקיים כסדרו

4.10.2015 / 14:53

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני, במרחב צפון של משטרת ישראל בחנו את הסיטואציה לקראת המפגש הנפיץ (ב', 20:50, ערוץ 1). מאזן גנאים: "אין סיבה לדחות את המשחק, לא צריך לייצר לחץ"

one

בווידיאו: תקציר הניצחון של בית"ר על כפר סבא

בית"ר ירושלים תפגוש מחר בערב (שני, 20:50, ערוץ 1) בדוחא את בני סכנין במסגרת המחזור השישי של ליגת העל. ביממה האחרונה עלו קריאות לדחות את המשחק, לאור המתיחות והמצב הביטחוני הבעייתי בישראל, אולם לאחר הערכת מצב שהתקיימה במרחב צפון של המשטרה, הוחלט כי בכפוף לדרישות וההגבלות, המשחק יתקיים כסדרו.

מאזן גנאים אמר לוואלה ספורט לקראת המפגש מחר: "אין שום סיבה לדחות את המשחק. זה רק ספורט וכולם יחזרו הביתה בשלום. לא צריך לייצר לחץ מיותר, צריך להתעלות מעל המצב הזה ולהראות שהכדורגל דווקא מאחד וגורם לכולם לחשוב אחרת".

עוד לפני ההחלטה, בבית"ר התכוננו כרגיל והשחקנים הגיעו למלון בנתניה לקראת המשחק. בקבוצה שמעו הבוקר את ההאשמות בדבר מעורבות אנשי "לה פמיליה" בתקיפת אוהד הפועל תל אביב אתמול ביפו ואמרו: "נמתין לראות מה המשטרה אומרת, לא הערכות כאלה או אחרות. ללא קשר, לא ניתן בשום מצב להכליל קהל שלם. שקומץ של קבוצה אחרת מועד זה קומץ, בבית"ר ממהרים להכליל ולהכפיש. גם אנחנו סובלים מקומץ שמנסה לפגוע בקבוצה ובמועדון, זה תפקיד המשטרה לטפל בכך".

אוהדי בית"ר יעברו כרגיל את תלאות פארק אוסטרליה ואמורים להגיע בשיירה של רכבים פרטיים דרך שביל מיוחד היישר אל חניות מופרדות ליד האיצטדיון. ההערכה היא כי כ-500 אוהדי בית"ר יגיעו למשחק. האוהדים דרשו מבית"ר להודיע כי המשחק לא ייפתח עד שאחרון האוהדים ייכנס למשחק, לאור העיכובים הקבועים של האוהדים בכניסה לדוחא.

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יהיה משחק? אוהדי בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

הקבוצה צפויה להמשיך עם אותו ההרכב שניצח 1:3 את הפועל כפר סבא, כאשר ייתכנו שינויים במיקום השחקנים על המגרש. דובב גבאי וניקיטה רוקאביציה ימשיכו בחוד, בעוד עומר אצילי ישחק מאחוריהם. שלישיית הקישור תכלול את קלאודמיר, לירוי צעירי ופאבלו דה לוקאס.

דראפיץ' עצר את האימון היום וצעק על השחקנים: "תתחילו להיות אגריסיביים ולהבין לאיזה משחק אתם מגיעים. סכנין יתנפלו על הכדורים ועל הרגליים שלכם בכל הזדמנות. אם לא תבואו אותו דבר, אין לכם סיכוי".

אוהדי הקבוצה זעמו בימים האחרונים לאחר שגילו כי את הכרטיסים למשחק יוכלו לאסוף רק במשרדי בימות בירושלים, היום בין השעות תשע בבוקר לאחת בצהריים. ממרחב צפון נמסר כי מי שירצה לרכוש כרטיסים יוכל לעשות זאת בפארק אוסטרליה, בעמדה שתיפתח במקום. כ-400 כרטיסים הוקצו לאוהדי בית"ר, עם אופציה ל-200 נוספים.

עדכון ראשון: 9:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully