וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של אוהד הפועל תל אביב התייצב, נעצרו שני חשודים בתקיפה

4.10.2015 / 2:00

אוהד האדומים שנפצע קשה אחרי שנפל קורבן למארב בעיר, נותח ונמצא בהתאוששות. בן 19 מהרצליה ובן 27 מנתניה נעצרו בחשד למעורבות. האדומים: "המטרה הייתה לרצוח אוהדים של הפועל תל אביב בשל היותם כאלה"

אמבולנס מד"א. ראובן קסטרו
אמבולנס מד"א/ראובן קסטרו

אוהד מוכר של הפועל תל אביב נפצע קשה אתמול (שבת) אחרי שהותקף על ידי מספר אוהדים, שעל פי החשד משתייכים לבית"ר ירושלים ולארגון "לה פמיליה". על פי דובר מד"א זכי הלר, בשעה 20:30 הגיע מידע על מספר פצועים בתגרה המונית ברחוב הרב יצחק ידידה פרנקל בדרום תל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו טיפול רפואי לשני פצועים שבהמשך פונו לבית החולים איכילוב.

ממד"א נמסר שהאוהד הפצוע קשה הוא גבר בן 32 ועוד אוהד נפצע בצורה קלה יותר. השניים נפצעו בפלג הגוף העליון. הבוקר הודיע דובר מרחב יפתח במשטרת ישראל כי נעצרו שני חשודים במעורבות בתקיפה: יליד 1996 מהרצליה ויליד 1988 מנתניה. השניים יובאו הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר. כמו כן, צפויים להתבצע בקרוב מעצרים נוספים.

האוהד נפצע כשמספר אוהדים, על פי החשד של בית"ר ירושלים, ארבו לו ותקפו אותו בצורה קשה. משטרת תחנת יפו פועלת כעת במישור המודיעיני והחקירתי לאסוף ממצאים וראיות על מנת להגיע אל התוקפים ולהעמידם לדין.

האוהד הועבר לחדר ניתוח במצב קשה, נותח בשעות הלילה על ידי צוות רופאים מהמערך הניורוכירוגי והועבר להתאוששות כאשר מצבו הוגדר יציב. דובר בית החולים איכילוב מסר כי הוא אינו בסכנת חיים מיידית.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אנו עוקבים בהלם ובדאגה רבה אחר מצבם של הפצועים שנפלו קורבן לפשע מזוויע שתוכנן בקפידה שמטרתו הייתה לרצוח בדם קר אוהדים של הפועל תל אביב בשל היותם אוהדי הפועל תל אביב. אנו קוראים לרשויות לאכיפת החוק והצדק למצות את מלוא חומרת הדין עם העבריינים, מתפללים לשלומם של האוהדים שנפצעו ומקווים כי ייצאו מכלל סכנה".

(עדכון ראשון: 3.10, 21:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully