וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "מציק לפתוח את העונה בלי קבוצה, לא אסתיר את זה"

2.10.2015 / 13:26

סנטר נבחרת ישראל מודה כי עדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה בברכו: "אני רוצה להרגיש שאני כשיר ב-100 אחוזים לפני שאחתום, לקחתי את הזמן כדי לעבוד על עצמי". והרהורי פרישה? עדיין אין

one

בווידאו: הפציעה של גרין בעונה שעברה

בסוף השבוע הבא תיפתח עונה חדשה בליגת העל בכדורסל, ובאופן נדיר למדי, יניב גרין נותר בינתיים בלי קבוצה. סנטר נבחרת ישראל, שהחמיץ את מרבית העונה החולפת בשל פציעה בברך, עדיין לא החלים לחלוטין.

"אני לא אסתיר שזה מציק להיות במצב הזה, כשהליגה מתחילה ואני עדיין בצד, אבל אני רוצה להרגיש שאני כשיר ב-100 אחוזים לפני שאחזור לשחק במסגרת קבוצתית", מספר גרין בן ה-36. "צריך להיזהר בדברים האלה, ולכן לקחתי את הזמן הזה כדי לעבוד על עצמי. אני עובד עם מאמן כושר אישי, אילן סלע, מחזק את הרגל, מתאמן עם משקולות, וגם עושה אימוני כדורסל".

גרין, שעזב את הפועל ירושלים והוזכר במהלך הקיץ כמועמד לחזור לקבוצת נעוריו, בני הרצליה, הוא השחקן היחיד שהופיע במדי הנבחרת באליפות אירופה בחודש שעבר ועדיין לא מצא קבוצה לעונה החדשה.

יניב גרין שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול דיאור פישר. ניב אהרונסון
עובד על הגוף. גרין מול דיאור פישר באימון הנבחרת/ניב אהרונסון

במהלך היורובאסקט הוא שותף למשך 33 דקות בלבד (בחמישה משחקים) ולא קלע אפילו סל אחד. "הנבחרת היתה בשבילי חלק מהשיקום, ולא הרגשתי שחזרתי לעצמי לחלוטין", מודה הסנטר. "היו חסרות לי, ועדיין חסרות, העוצמות ברגליים - אבל אני מרגיש שאני קרוב לאיפה שאני רוצה וצריך להיות מבחינה גופנית".

- ומה יקרה אם לא תמצא קבוצה? יש הרהורי פרישה?

"לא לא, אני לא במקום הזה. אני מקווה שבשבועות הקרובים הכל יסתדר".

  • עוד באותו נושא:
  • יניב גרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully