וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצת שדה: בולטימור ניצחה בפיטסבורג עם שער שדה דרמטי

2.10.2015 / 8:30

ג'וש סקובי מהסטילרס החמיץ שני שערי שדה קריטיים, ג'סטין טאקר השחיל שער שדה מכריע מ-52 יארד והרייבנס ניצחו לראשונה העונה, 20:23 בחוץ בהארכה את היריבה הגדולה

ג'סטין טאקר ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. Don Wright, AP
טאקר ופלאקו חוגגים/AP, Don Wright

פיטסבורג (2:2) - בולטימור (3:1) 23:20 (הארכה)

פיטסבורג עמדה במהלך המשחק שפתח את המחזור הרביעי הלילה (בין חמישי לשישי) בפני יותר מהזדמנות אחת לחסל כמעט סופית את העונה של יריבתה הגדולה בולטימור, אבל מי שלא לוקח, מאבד והרייבנס יצאו מעיר הפלדה עם ניצחון דרמטי, שמחזיר אותם לחיים.

ג'וש סקובי, הבועט של פיטסבורג שפישל במחזור הפתיחה מול הפטריוטס, דווקא פתח טוב והשחיל את הפיגסקין מ-45 יארד בניסיון הראשון שלו, אבל עוד לפני סוף הרבע בולטימור ענתה עם טאצ'דאון בריצה לתשעה יארד של מייקל קמפנארו.

פלאקו קיבל את הכדור במהרה בתחילת הרבע הבא, אך מסר לידיים הלא נכונות ולמזלו, פיטסבורג לא הצליחה לייצר יותר מדי באותם רגעים. בסופו של דבר, הסטילרס התעוררו. דקה וחצי למחצית, ליביון בל חדר לאנדזון וממש לפני הירידה לחדרי ההלבשה, סקובי קבע עם שער שדה נוסף 7:13 למארחים.

גם המחצית השנייה נפתחה עם מומנטום של הסטילרס, כאשר במהלך הראשון שלו פלאקו חוטף סאק ומפמבל את הכדור ומנגד, מייקל ויק מוצא את דריוס הייוורד ביי לטאצ'דאון שהעלה את פיטסבורג ל-7:20 מבטיח. בולטימור ראתה את ה-4:0 מגיע ויצאה להילחם. פלאקו מיד ענה בטאצ'דאון מהיר, ההגנה העלתה הילוך ובעיקר, היה זה ג'סטין פורסט שסופסוף הגיע לעונה וסחב את ההתקפה על הגב. הרייבנס עשו כמה שטויות, כמו ניסיון כושל לזייף שער שדה קל, אך הסטילרס לא הצליחו לברוח וטאקר צימק בשער שדה נוסף בפתיחת הרבע האחרון.

בולטימור כשלה בניסיון להמיר דאון רביעי, אך סקובי החמיץ שער שדה מ-41 יארד, 1:06 לסיום וממש עם הבאזר, טאקר הצליח להשוות בשער משלו מ-42 יארד. בהארכה, שתי הקבוצות לא עשו יותר מדי עד שחמש דקות לסיום, טאקר השחיל מ-52 יארד את השער המכריע.

פלאקו סיים עם 189 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל. פורסט דהר ל-150 יארד על הקרקע. מייקל ויק הסתפק ב-124 יארד וטאצ'דאון, בל הוסיף 129 בריצה, אך אנטוניו בראון נבלם על 42 בלבד. סקובי רשם רק 2 מ-4 בניסיונות בעיטה, לעומת 3 מ-3 של טאקר וזה, אם תרצו, כל ההבדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully