וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוקר ועד ליל: המחזור הרביעי ב-NFL מגיע

3.10.2015 / 9:30

בזמן שאירופה תתרכז ביום ראשון הגדול בכדורגל, האמריקאים "יפלשו" ללונדון עם מיאמי והג'טס, שיוציאו בוומבלי את היום הארוך לדרך כבר ב-16:30. בהמשך: הפאקרס בסן פרנסיסקו, גם דנבר, אריזונה, סינסינטי, קרוליינה ואטלנטה ינסו לשמור על מאזן מושלם

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. AP
ינקום בניינרס? רוג'רס/AP

יום ראשון הרביעי העונה של ה-NFL מגיע אלינו עם לא מעט מה להציע, כאשר בתוך הבתים ייפגשו כמה יריבות גדולות ובנוסף, ייערכו לא מעט משחקי מפתח. המחזור ייצא לדרך כבר ב-16:30, כאשר מיאמי וניו יורק ג'טס ישחקו בלונדון. בלב הסדרה הראשונה יעמדו המשחקים בין אטלנטה המושלמת ליוסטון ובין סינסינטי המושלמת לקנזס סיטי. בסדרה השנייה, הפאקרס בסן פרנסיסקו ואריזונה מול סנט לואיס. הסאנדיי נייט יביא את קרב הקבוצות עם הקוורטרבק המחליף, ניו אורלינס ודאלאס ובמאנדיי נייט, סיאטל מחכה לדטרויט.

seperator

מיאמי (2:1) - ניו יורק ג'טס (1:2), 16:30, לונדון, 5+ לייב

הסדרה הבריטית של ה-NFL, שתכלול העונה שלושה משחקים, יוצאת לדרך בוומבלי עם מפגש בתוך ה-AFC מזרח. הדולפינים הובכו בשבועיים האחרונים וכעת גם "מכרו" משחק ביתי. הפסד נוסף ירחיק אותם מחלום הפלייאוף. הסילונים לעומת זאת, נעצרו אחרי שני ניצחונות יפים עם הפסד ביתי נגד פילדלפיה וינסו לחזור למסלול. בכל חמש העונות האחרונות, כל קבוצה ניצחה והפסידה ליריבתה פעם אחת בעונה.

אצטדיון וומבלי לפני המשחק בין אטלנטה פאלקונס דטרויט ליונס. Nicky Hayes, AP
וומבלי שוב ילבש חג לכבוד ה-NFL/AP, Nicky Hayes

20:00:

אינדיאנפוליס (2:1) - ג'קסונוויל (2:1)

הקולטס היו על סף נפילה ל-3:0, אך ניצלו ברגע האחרון בזכות אנדרו לאק, שקיווה שהוא חוזר לעצמו, אך נפצע ויחמיץ את המשחק הערב, בו הקולטס ינסו לטפס למאזן חצוי. הג'אגס נפלו במהרה אחרי הניצחון המפתיע מול מיאמי וחטפו 51 נקודות בפוקסבורו. אולי לאור חסרונו של לאק הם יצליחו להתמודד עם ההתקפה המהירה של אינדי, שיודעת שכל הקבוצות בבית מגיעות למחזור במאזן שלילי וזו ההזדמנות שלה להתאושש ולרוץ קדימה. הקולטס ניצחו בכל חמשת המפגשים האחרונים.

בפאלו (1:2) - ניו יורק ג'איינטס (2:1), FOX

הבילס מרשימים העונה, למרות ההפסד הביתי לפטריוטס והניצחון הענק שלהם במיאמי היה הוכחה לכך שיש לקבוצה הזו את הכלים לשבור את בצורת הפלייאוף האיומה. הג'איינטס מגיעים אחרי שבוע וחצי של מנוחה ואחרי שסופסוף ניצחו. היריבות לבית נראות בצרות ובניו יורק עדיין מאמינים, אבל יודעים שהם חייבים לנצח בדרבי המדינתי הזה ושזה לא הולך להיות קל. בבפאלו רק מקווים שלא יצטרכו לבעוט שער שדה מנצח...

טמפה ביי (2:1) - קרוליינה (0:3)

הבאקנירס, כיאה לקבוצה עם קוורטרבק מבטיח אך צעיר, מאוד לא יציבים. הם חטפו בבית מטנסי, ניצחו בניו אורלינס ונעלמו התקפית מול יוסטון. כעת מצפה לג'יימיס ווינסטון והחברים עוד משחק קשה ביותר, מול הפנת'רס, שלא ממש הבריקו עד כה, אך שמרו על מאזן מושלם ורוצים לצאת לשבוע החופש במצב רוח חיובי. ההגנה של הפנת'רס שנייה בליגה בנקודות שהיא נותנת, רק 16 בממוצע למשחק וקאם ניוטון ינסה להוביל את קבוצתו לניצחון חמישי ברציפות על שודדי הים.

וושינגטון (2:1) - פילדלפיה (2:1)

כאמור, כל ה-NFC מזרח לא ממש ברור בימים אלה ושתי הקבוצות הללו רוצות להראות שגם הן שייכות למסיבה. הרדסקינס הפסידו בניו יורק לג'איינטס לפני שבוע וחצי ומגיעים רעננים, אך ללא דיאנג'לו הול. הם יבנו על משחק הריצה האיכותי שלהם, הרביעי עד כה בליגה ביארדים בממוצע. פילי, שמשחק הריצה שלה רק במקום ה-30, ניצחה לראשונה, דווקא את הג'טס בחוץ, אחרי מחצית ראשונה נהדרת ומחצית שנייה בה שמרה בקושי על היתרון. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות: 74:6:82 לרדסקינס.

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. AP
הפנת'רס יתקרבו עוד קצת לפלייאוף? קאם ניוטון/AP

שיקגו (3:0) - אוקלנד (1:2)

אחת ההפתעות המרעננות של פתיחת העונה היא אוקלנד, אצלה דרק קאר מתחיל להראות כמו קוורטרבק לא רע בכלל. אחרי ניצחונות על בולטימור ובקליבלנד, הריידרס, עם אמארי קופר העוצמתי, ינסו לנצל את העובדה שהברס נראים כמי שוויתרו על העונה הזו כבר מעכשיו. לצד הפציעה של ג'יי קאטלר, בשיקגו שלחו השבוע שני שחקני מפתח בהגנה בטריידים תמורת בחירות דראפט עתידיות ואחרי שג'ימי קלאוסן לא הצליח לייצר אף נקודה בסיאטל, הוא כנראה יעשה זאת הפעם, אבל לא בטוח שזה יכול להספיק לניצחון ראשון העונה.

אטלנטה (0:3) - יוסטון (2:1), 5+ לייב

עוד אחת מהקבוצות שמרשימות בפתיחת העונה היא אטלנטה, שיצאה מבור גדול בדאלאס עם מחצית שנייה מהסרטים ושמרה על מאזן מושלם. ההגנה של הפאלקונס עדיין לא ממש מתפקדת, אבל מאט ריאן שוב נראה כמו כוכב ומחזיק בממוצע היארדים למשחק השני בטיבו בליגה, בעוד ההתקפה רושמת 29.7 נקודות, מקום רביעי בליגה. הטקסאנס הראו בניצחון על הבאקנירס קצת מההגנה המבטיחה שהייתה אמורה להיות להם ואולי יקבלו, לפחות לזמן מוגבל, את אריאן פוסטר שפצוע עוד ממחנה האימונים. כמו אינדיאנפוליס, גם יוסטון מודעת לחולשת הבית ואם תצליח לעקוץ בג'ורג'יה דום, היא תזכה למקדמה רצינית.

סינסינטי (0:3) - קנזס סיטי (2:1), METV

כמה פעמים כבר שמענו ש"זו העונה של הבנגאלס"? אז אולי הפעם? סינסי נראית נהדר מתחילת העונה וניצחה בבולטימור תוך שהיא מפגינה המון אופי והמון אי ג'יי גרין. ההתקפה נפיצה, אנדי דלטון חד מאוד וגם ההגנה בקושי מאפשרת נקודות (18.7 למשחק). לבנגאלס יש כעת שני משחקים קריטיים, בבית מול הצ'יפס ואז בבית מול סיאטל ואחריהם, הם ידעו לאן העונה הזו באמת הולכת מבחינתם. קנזס סיטי הפסידה בשבועיים האחרונים לדנבר בצורה דרמטית ובגרין ביי ותנסה להתאושש איכשהו, בידיעה שאחרי המשחק הזה מחכה לה לו"ז קצת יותר פשוט.

אי ג'יי גרין סינסינטי בנגאלס. AP
זו העונה של הבנגאלס? אי ג'יי גרין מקווה שכן/AP

23:05-23:25:

סן דייגו (2:1) - קליבלנד (2:1)

הבעיות של סן דייגו, שהתגלו כבר במחזור הפתיחה בו הקבוצה חזרה בנס מבור של 18 נקודות לניצחון על דטרויט, הכו בה בשני המחזורים מאז ובשבוע שעבר היא הובסה ללא תנאי במינסוטה, זאת למרות שהתקפת המסירה נמצאת במקום הרביעי בליגה ביארדים. הצ'ארג'רס חוזרים הביתה כעת, למשחק מול יריבה חלשה שמשום מה מתעקשת לשמור על ג'וש מקאון בעמדת הקוורטרבק שלה, במקום ללכת עם ג'וני מנזל, שאומנם לא יותר טוב, אבל בטוח יותר חד כרגע, כפי שהראה ההפסד הביתי של הבראונס מול אוקלנד בשבוע שעבר.

סן פרנסיסקו (2:1) - גרין ביי (0:3), METV

הניינרס ידעו שהם הולכים לעונה קשה, הם רק לא האמינו כמה היא תהיה קשה. הניצחון הנאה במחזור הפתיחה על מינסוטה עוד נתן קצת אופטימיות, אבל מאז הגיעו התפרקויות מול פיטסבורג ואריזונה, כאשר בשבוע שעבר קולין קפרניק מחרב את המשחק עם ארבעה איבודים. על הספסל של הניינרס יושב בליין גאברט ואל תהיו מופתעים לראות אותו אם המשחק הזה, מול הפאקרס המושלמים וארון רוג'רס הרותח, יהפוך לגארבג' טיים כבר אחרי מחצית אחת. גרין ביי הפסידה את כל ארבעת מפגשיה האחרונים מול סן פרנסיסקו והיא מגיעה חדורת רצון לנקמה.

אריזונה (0:3) - סנט לואיס (2:1), FOX

הקרדינלס נראים עד כה כמו אחת הקבוצות הטובות ב-NFC, אם לא הטובה שבהן וההתקפה שלהם ממטירה נקודות על כל יריבה, כאשר הכול, כרגיל, תלוי ביכולת הבעייתית של קרסון פאלמר להישאר בריא לאורך עונה שלמה. אריזונה שמרה על מאזן מושלם בקלילות נגד סן פרנסיסקו וכעת פוגשת עוד יריבה לבית, את הראמס, שמאז הניצחון על סיאטל במחזור הפתיחה הוסיפו רק 16 נקודות התקפיות עלובות בשני משחקים. ניק פולס לא נראה כמו האיש שיאתגר את ההגנה הקשוחה של הקרדינלס, בעוד לארי פיצג'רלד יקווה להמשיך לחגוג באוויר ולשמור את אריזונה במרחק בטיחות מסיאטל. הקרדינלס ניצחו בכל שלושת המפגשים האחרונים.

דנבר (0:3) - מינסוטה (1:2)

פייטון מאנינג נזקק לקצת זמן כדי להתחמם ולהיכנס לעניינים ובניצחון בדטרויט בסאנדיי נייט, זה כבר התחיל להראות טוב יותר. בינתיים, ההגנה של הברונקוס סוחבת את הקבוצה בצורה נהדרת והסוסונים משייטים בקלילות לעוד פלייאוף, בתקווה להגיע מוכנים ובריאים הפעם. המטרה שלהם הפעם תהיה לעצור את אדריאן פיטרסון הלוהט, שאחרי מחזור ראשון רע, החל להראות לכולנו מה פספסנו בעונה שעברה, בה הוא היה מושעה. AP סחב את הווייקינגס לשני ניצחונות והחלומות על הפלייאוף כבר החלו. הפתעה במייל היי סיטי תחזק אותם משמעותית.

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. George Bridges, AP
מאנינג רוצה לשמור על מאזן מושלם/AP, George Bridges

ניו אורלינס (3:0) - דאלאס (1:2), בין ראשון לשני, 3:30, 5+ לייב

זה יכול היה להיות מפגש מרתק, אבל שתי הקבוצות רחוקות מלהגיע אליו במצב טוב. אצל הסיינטס דרו בריס ישחק ובתקווה, יחסוך מהם עוד 60 דקות של צפייה מדכאת בלוק מקאון, אלא שגם בריס, עם הפציעה והירידה בכושר, לא נראה מבטיח במיוחד העונה והקבוצה עדיין בלי ניצחון. הקאובויס, עם ברנדון ווידן, כבר הובילו ב-14 בבית על אטלנטה, אבל התפרקו לגמרי במחצית השנייה וגילו שהחיים בלי טוני רומו ודז בריאנט הולכים להיות מתישים. שבוע לפני המפגש מול הפטריוטס, הם ינסו לא לתת למצב להידרדר עוד יותר.

סיאטל (2:1) - דטרויט (3:0), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

הסיהוקס סופסוף התחילו להתעורר. קאם צ'נסלור סיים את ההולד אאוט ואיתו ההגנה כבר נראתה כמו תמיד ושיתקה לחלוטין את שיקגו החלשה. עוד יריבה מה-NFC צפון מגיעה כעת לביקור וגם היא ללא ניצחון ובלי יותר מדי תקוות להפתעה. דטרויט מאוד מאכזבת עד כה, חסרת אופי ובשני המחזורים האחרונים גם בקושי משיגה נקודות. קשה לראות אותה יוצאת עם משהו מלבד תבוסה מהמאנדיי נייט הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully