וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אני רוצה לסיים את הקריירה בהפועל ירושלים"

30.9.2015 / 16:57

שחקן העונה שעברה סיפק הצהרה ביום הפתוח של הקבוצה: "נראה איך דברים יסתדרו, המטרה העונה היא לשמור על המשכיות. ג'וש דאנקן: "כולם יצפו שנגן על האליפות, חובת ההוכחה היא עלינו"

ניב אהרונסון

אחרי ההפסד בגביע הווינר להפועל תל אביב, הפועל ירושלים מתכוננת לקראת פתיחת העונה החדשה בליגת העל ופתיחת המסע להגנה על תארה. היום ערכה האלופה יום צילומים לקראת פתיחת העונה. השחקנים שהצטלמו נראה במצב רוח מבודר.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
יסיים את הקריירה בירושלים? ליאור אליהו/ניב אהרונסון

ג'וש דאנקן אמר לוואלה ספורט : "בעונה שעברה ירושלים זכתה באליפות וזו מטרה גדולה. עכשיו חובת ההוכחה עלינו כי זה נמצא על הגב שלנו, כולם יצפו עלינו שנגן על האליפות. יש לנו הרבה עבודה".

דאנקן התייחס לאווירה בקבוצה : "יש הרגשה טובה, השחקנים חברים. יש הרבה כישרון ושחקנים דומיננטיים אבל נראה לי שזה יעבוד טוב, יש שחקנים שהם בוגרים ובעלי ניסיון אז לא יהיה אגו. כולם שחקנים קבוצתיים ונצליח כקבוצה, לא ינסו לבלוט לבד וזה חשוב". לשאלה האם ירושלים התחזקה מהעונה שעברה, השיב השחקן : "אני לא בטוח, קשה עדיין לקבוע אבל התחושה שיש לנו קבוצה חזקה וצריך לדעת לשתף פעולה ולשחק ביחד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
יותם הלפרין עם חבריו לקבוצה/ניב אהרונסון

ליאור אליהו: "יש המון מטרות העונה, אם זה להצליח באירופה ואם זה בליגה. שיחקנו בעונה שעברה מאוד יפה והמטרה זה לשמר את מה שהיה בעונה שעברה. לשחק קבוצתי ולהציג המון אנרגיות בכל משחק. אלו דברים שעשינו בעונה שעברה ואנחנו רוצים להראות את זה גם השנה. המטרה היא לשמור על המשכיות, הקבוצה גם נבנתה בצורה כזו, נבנתה פה קבוצה מצוינת. אנחנו קבוצה עמוקה יותר זה בטוח, בסופו של דבר מה שמנצח זה הלב והרצון, קבוצות יבואו נגדינו באובר מוטיבציה ואנחנו נצטרך להתמודד עם זה. אם מישהו חשב שההנהלה תזכה באליפות ותנוח על זרי הדפנה, אז הם הוכיחו לכולם שלא".

על המשך דרכו האישית: "חד משמעית, אני רואה את עצמי מסיים את דרכי בהפועל ירושלים, ונראה איך דברים יסתדרו".

בהפועל ירושלים מתכוננים לערוך שני משחקי אימון לקראת פתיחת העונה - מחר מול עירוני נס ציונה, וביום שבת מול מכבי חיפה.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
ישמור על התואר? דני פרנקו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully