וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי צעירי: "קרה משהו השבוע, התחלנו להבין שחייבים נקודות"

28.9.2015 / 8:50

חדר ההלבשה, החיבור בין דה לוקאס וקלאודמיר, השיחה עם טביב וההבנה שזה הזמן להילחם. קשר בית"ר ירושלים מבטיח שכבר הערב נגד כפר סבא (20:45, ספורט1 ו-HD) השינוי יבוא לביטוי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: אוהדים של בית"ר ירושלים באימון בסוף השבוע

בית"ר ירושלים תעלה למשחק הערב נגד הפועל כפר סבא (שני, 20:45, ספורט1 וספורט1 HD) בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תיחשב לכישלון ותגדיל את הלחץ במועדון. לאחר ארבעה מחזורים, לקבוצה מהבירה יש שלוש נקודות בלבד והיא עדיין ללא ניצחון. הבעלים אלי טביב הגיע השבוע לאימון בכדי לדרבן את השחקנים ואילו בצד המקצועי מתכננים שינויים; בין היתר שילובם בהרכב של ניקיטה רוקאביציה, אלעד גבאי וחסוס רואדה שחוזר מפציעה.

"ראיתי את המשחק נגד בני יהודה שלוש פעמים והיינו פראיירים, כל השחקנים אומרים את זה", אומר הקשר לירוי צעירי, "משחק שאתה מוביל בו 0:1, עם הקהל שלך שבא באלפים, ואתה לא מצליח לשמור על התוצאה וסופג גולים מצחיקים - זה פראיירים".

seperator

יכולתם לגמור את המשחק במחצית הראשונה, בני יהודה היו שבורים

"זה חלק ממה שכואב, חלק מלהיות פראיירים. יכולנו לגמור את המשחק והיינו צריכים לעשות את זה, אם לא נהיה קילרים במצבים כאלה נשלם על זה, ובפעם הזאת שילמנו בגדול. אין דרך לקחת משחקים חוץ מלתת הכול עם אגרסיביות ועבודה קשה. אפשר לראות את כל התוצאות בשבת האחרונה בליגה כדי להבין שמי שרוצה יותר בדרך כלל מנצח".

נראה שהבעיה אצלכם בעיקר מנטאלית. אחרי הגול של גלבאן כולם נכנסו להלם, לא הגעתם למצבים במחצית השנייה

" היה משהו מוזר בהתנהלות שלנו. בחצי השני איבדנו את זה. זה אלמנט של ביטחון, כזה שניצחון אחד יכול להחזיר אותו. דיברנו הרבה בינינו השבוע שחייבים לתקן, שבדקות פחות טובות צריך להביא יותר אגרסיביות ושמירה על הכדור. כולנו הבנו אחרי המשחק נגד בני יהודה מה המשמעות של ההפסד. קרה משהו, שחקנים התחילו להבין שחייבים להתחיל לייצר ניצחונות ונקודות, לא משנה איך. זה לא עוד מועדון, אנחנו בבית"ר ירושלים ומי שרוצה להיות כאן חייב להביא תוצאות".

זה חייב לקרות כבר הערב

"כן, חייבים להביא את הנקודות ולהיכנס למסלול טוב. בשבוע הבא יש לנו סכנין שזה משחק חשוב לקהל שלנו ואחרי זה הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. אני מרגיש שיש שינוי השבוע. גם השחקנים התחילו להפנים ולשוחח ביניהם על המצב, והשיחה עם אלי טביב הוסיפה המון. כולם מבינים שאם לא 'נרד פה על התחת' שום דבר לא ישתנה".

לירוי צעירי עם אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מקווה שהקהל יהיה עם הקבוצה. צעירי/ברני ארדוב

אומרים שאחת הבעיות היא שבשנה שעברה היה חדר הלבשה מצוין כשכולם חברים, והשנה רובכם די מנותקים אחד מהשני

"אני שומע על זה. יש לנו חדר הלבשה מצוין. כשמנצחים כולם חברים וכשמפסידים יש בעיות. הגיעו הרבה שחקנים חדשים ואנחנו לומדים אחד את השני. אנחנו ביחד חודשיים-שלושה, זה עוד לא מושלם מקצועית וחברתית, אבל עובדים על זה ומדברים על זה כל הזמן. השבוע היה שונה לגמרי, כולם הפנימו ומבינים שצריכים לעשות את הדברים אחרת. אני מאמין שכבר נגד כפר סבא יראו את השינוי".

שלישיית קישור איתך, עם קלאודמיר ועם דה לוקאס עדיין לא נראית מתואמת

"זאת שלישייה ששיחקה רק משחק אחד ביחד פרט לבני יהודה. פאבלו הוא יותר שחקן בסגנון של לבוא אחורה לנהל את המשחק וגם קלאודיו רגיל לעשות את זה. הם מנסים למצוא את התיאום ביניהם, צריך עוד דינמיקה בין כולם. ה-א'-ב' צריך להיות שכולנו נעבוד בלי הפסקה על המגרש. זה יפתור הרבה דברים ורק ככה נביא נקודות".

טביב העביר מסר ברור השבוע - מי שלא ירוץ ויעבוד קשה יהיה בחוץ

"קודם כל תמיד טוב שבעלים בא מדי פעם ומדבר עם השחקנים, זה עזר לכולם ונתן כוח. הוא העביר מסר שאמור להיות מובן מאליו לכולנו. חבל שזה לא בא לידי ביטוי, צריך לתת את התחת ולתת את הנשמה כדי להביא נקודות, אין דרך אחרת בכדורגל. אין פערים כאלה גדולים בין הקבוצות, מי שרוצה יותר מנצח".

הקהל מאוכזב כי הוא מצפה לראות קבוצה לפחות כמו זאת שהייתה בשנה שעברה

"כמו שטביב אמר, יש סגל לא פחות טוב משנה שעברה ואני מאמין בזה. אני מאמין שעם קצת סבלנות נוכיח את זה. לוקח זמן להתחבר, עברנו פתיחת עונה לא פשוטה אבל בסך הכול יש כישרון ועם השינוי בראש הכול עוד יכול לקבל תפנית. היו הרבה שינויים, חלק מהשחקנים הגיעו ללא הכנה ונכנסו ישר לעניינים. אנחנו צריכים להתגבר על הדברים האלה ולחבר הכול תוך כדי צבירת נקודות".

המחאה של האוהדים והיחסים של טביב עם הקהל מפריעים לכם?

"זה לא התפקיד שלנו להתעסק בזה. אנחנו בכלל לא במצב של לחשוב על הדברים האלה. אנחנו צריכים להתעסק בכדורגל ולהביא לשינוי בתוצאות. התקווה של כולנו היא שהקהל תמיד יהיה איתנו וידחוף אותנו. אמרנו שהרמה בליגה שווה, אבל הקהל שלנו זה יתרון שאין לאחרות. נגד הקזחים בטדי היינו בלי כושר משחק ורק האצטדיון והאווירה המטורפת דחפו אותנו לעלייה לשלב הבא. כל עוד הקהל יהיה איתנו ויתמוך, אני בטוח שאנחנו נצליח לעשות שינוי".

יצא לך לחשוב מה יהיה במקרה של הפסד?

"לא, אנחנו באים לנצח ומאמינים בזה. אוי ואבוי אם נחשוב על הפסד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully