וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אריאל הרוש ייעדר כחודש, החתמת שטראוס בספק

מכה קשה לאדומים: השוער ייאלץ לנוח כשלושה שבועות ורק לאחר מכן לחזור לאימונים. המגעים עם המחליף הפוטנציאלי תקועים. באדיר: "אני יכול לאמן את הפועל תל אביב, רוצה ששחקנים יתאבדו על המגרש"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל תל אביב עברו שבוע עם הרבה טלטלות. המאמן ססאר מנדיונדו פוטר ולאחר מכן הגיע תום חלון ההעברות, אז כשלו האדומים בהחתמת חלוץ, לפחות עד שתתבהר ותיסגר סופית סוגיית ניב זריהן מול בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל.

לצד כל העניינים המרכזיים, השוער הבכיר של הקבוצה, אריאל הרוש, פצוע בגבו וניכר שהיה חסר ב-3:0 לעירוני קרית שמונה במחזור האחרון. בקבוצה הבינו היום (חמישי) שהרוש ייעדר כחודש נוסף, כאשר בשלושה שבועות הקרובים ייצטרך להיות במנוחה מוחלטת.

מדובר במכה לא פשוטה עבור הקבוצה, שכן היכולת של השוער השני, צליל חתוכה, הייתה לא טובה בשני המשחקים ששיחק - ב-3:2 מול מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו ובהפסד החד צדדי לקרית שמונה. לאור זאת, בהפועל מנסים לסגור בימים האחרונים עם רם שטראוס, ששיחק בעונה שעברה בסלאמינה הקפריסאית, אך העסקה, שנראה היה שתיסגר כבר לפני יומיים, נגררת ונמצאת בספק גדול. שטראוס הוא שחקן חופשי ויוכל לחתום בקבוצה בכל עת.

רם שטראוס שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
המו"מ תקוע. שטראוס/ברני ארדוב

המאמן החדש, וואליד באדיר, מנסה לשים את הכל בצד ולהתכונן למשחק החשוב מול מכבי נתניה ביום שבת (17:00, ספורט 2). באדיר התייחס לשבוע האחרון של הקבוצה ואמר: "עברנו שבוע לא קל, המאמן הלך הביתה, אבל עכשיו אני המאמן של הקבוצה. דיברתי עם השחקנים ואני מדריך את הקבוצה לשבת. אני מרגיש מוכן לזה".

על הדיבורים סביב המאמן הבא אמר באדיר: "לא רוצה להתעסק במי יהיה המאמן. יש משחק בשבת ואני רוצה לשחק כדורגל טוב ולהוציא תוצאה טובה. עד שיגידו לי משהו אחר - אני המאמן של הפועל. זה לא פוגע בי שמתעסקים במאמן הבא. אני מתרכז רק במשחק מול מכבי נתניה. זה חשוב מאוד לשחקנים ולקבוצה ואני לא מתעסק במה שאומרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
וואליד באדיר המאמן הזמני של הפועל תל אביב. קובי אליהו
"מתאים לאמן את הפועל". באדיר/קובי אליהו

על יכולות האימון שלו אמר: "אני רוצה קבוצה פייטרית, שהשחקנים יתאבדו על המגרש. שידעו שהם משחקים במועדון גדול. זו המטרה שלי. אני יכול לאמן את הפועל תל אביב, אבל כל עוד לא אומרים לי משהו אחר - אני המאמן. נעבור את המשחק הזה ואח"כ נדבר".

על התחושות בקבוצה אחרי עזיבת מנדיונדו אמר באדיר: "ההרגשה לא טובה בעקבות העזיבה של מנדיונדו, אבל זה נגמר והראש שלנו במכבי נתניה".

על הפציעה של אריאל הרוש אמר: "עוד לא יודעים מתי הוא חוזר, בימים הקרובים נדע". באדיר סיים עם הרכש שעשוי להגיע: "ניב זריהן? זה לא תלוי בי. נחכה ונראה מה יהיה".

שמואל שיימן שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יחזור להרכב. שיימן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully