וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נפגש עם עטר ובניון ויישר עמם את ההדורים, השניים ישובו לסגל

1.9.2015 / 17:20

מאמן מכבי חיפה התפייס בנפרד עם החלוץ שהיה מושעה לאחר המשחק מול בני יהודה ועם הקפטן, והם יחזרו לפעילות סדירה. גורם במועדון: "רק ברגע שרוני הבין שהם רוצים לשחק במכבי חיפה ומחויבים לה, הוא החליט להשאיר אותם"

יוסי ציפקיס

יוסי בניון ואלירן עטר ישובו לסגל מכבי חיפה, לאחר שהמאמן רוני לוי נפגש עמם בנפרד ויישר עמם את ההדורים. עוד קודם לכן, נפגש עטר, שהיה מושעה מפעילות בשבוע שעבר, עם נשיא המועדון יעקב שחר.

עוד לפני הפגישות, שחר נתן ללוי סמכות לקבל החלטה בנוגע לעתידם. "רק ברגע שרוני הבין שהם רוצים לשחק במכבי חיפה ומחויבים לה באמת הוא החליט להשאיר אותם", אמר גורם בכיר במערכת.

במכבי חיפה ינסו לסגור השבוע סופית העברת חלוץ זר לקבוצה, ובכך לנעול את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה. חלוץ ראן חביב חביבו לא חתם אתמול רשמית בליגה הרוסית ובמכבי חיפה ינסו לסגור את מעברו השבוע, אלא שאם חביבו אכן ישוחרר לצמיתות מראן, אך במועדון מבינים שאם ישוחרר לצמיתות מראן יעבור כשחקן חופשי לכל ליגה באירופה ולכן יצטרכו להתחרות שוב מול מועדונים אחרים על שירותיו.

בחיפה אישרו אתמול כי הגישו הצעה רשמית לקבוצת אקסלסיור ההולנדית לגבי החלוץ ההולנדי טום ואן וירט. מתברר כי פרקליט המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ' הציע 700 אלף יורו להולנדים בשבוע שעבר, אך אלה דרשו מיליון יורו תמורת החלוץ בן ה-25 שהבקיע 13 שערי ליגה בעונה שעברה. את העונה הנוכחית הוא פתח עם ארבעה משחקים בהרכב ושער אחד מול אלקמאר לפני שבועיים. רוני לוי רוצה מאוד את השחקן, בעיקר בשל העובדה שעשה הכנה עם קבוצתו וכבר נמצא בכושר משחק. "הגשנו הצעה לואן וירט, הוא שחקן מעניין אך כרגע מעט יקר מדי", אמר אתמול גורם בכיר במועדון. "חביבו מאוד מעניין אותנו, והכל תלוי עכשיו בו". במועדון מקווים ששלומי ארבייטמן יעזוב את באר שבע עד ינואר. רוני לוי רוצה את השחקן שלא מרוצה ממעמדו, ואם בשלב כלשהו יוחלט שיעזוב חיפה תפנה אליו.

חלוץ אקסלסיור, טום דה וירט. האינסטגרם של אקסלסיור, אתר רשמי
החלוץ החדש של רוני לוי? דה וירט/אתר רשמי, האינסטגרם של אקסלסיור

סקת טאלב טואטחה לא יצאה לפועל, וספק רב אם תיסגר סופית השבוע. נשיא המועדון יעקב שחר ימשיך לנהל מגעים עם הקבוצה האיטלקית, אך על פי דיווחים הלילה באיטליה העסקה לא תצא לפועל כלל מאחר והירוקים דורשים שני מיליון יורו על העסקה, מה שמוביל את פיורנטינה לחפש מגן אחר. "ברגע שמועד ההעברות נסגר, אין לאף אחד מהצדדים לחץ לסיים את העסקה מהר. לטאלב יש חוזה לחמש שנים, וכמו שאמרנו - הוא יישאר במכבי חיפה", אמרו במועדון.

אוהד הקבוצה, שגב דאדו, הפיץ סטיקר חדש התומך בנשיא המועדון יעקב שחר. "יענקל'ה, אנחנו אוהבים אותך. אוהדי מכבי חיפה", נכתב בסטיקר שהופץ אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully