וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון שוחרר מהאימון ונסע לפגישה עם שחר: "הוא עצבני ומאוכזב"

6.8.2015 / 8:40

קפטן מכבי חיפה, שלא פתח בגביע הטוטו מול בני סכנין, עזב את אימון הבוקר ושוחח עם הנשיא: "הוא כעס בסיום המשחק". המאמן רוני לוי הבהיר להנהלה: לא אאשר עזיבת חלוצים

צילום ועריכה: קובי אליהו

קפטן מכבי חיפה, יוסי בניון, שוחרר מאימון הקבוצה שנערך הבוקר (חמישי) מסיבות אישיות, כך נודע לוואלה ספורט. לפני האימון שוחח בניון עם רוני לוי בארבע עיניים. על פי גורמים במכבי חיפה, בניון היה מצוברח מאז המשחק אתמול: "הוא לא אהב את ההתנהלות סביב מספר דברים שנעשו בנוגע למעמדו בקבוצה". על פי עדויות של אנשים בתוך המועדון, הקשר כועס מאוד מאז אתמול ונסע לפגישה עם נשיא המועדון יעקב שחר כדי לדרוש הבהרות בנוגע למעמדו. בניון, שנמצא כעת בפגישה אצל הנשיא, סירב להגיב, אך בחיפה טוענים כי הוא אינו שבע רצון מהמצב הקיים.

"ברור שאין זו התנהלות טבעית בנוגע לשחקן במעמדו. אם יוסי שוחרר מהאימון יש לכך סיבה טובה. לא מגיעים לפגישה אצל שחר במהלך אימון אם אין לכך סיבה מוצדקת", הסביר אותו גורם.

בניון לא הופיע בהרכב הקבוצה במשחק הראשון הרשמי העונה, בדרבי מול הפועל חיפה. הוא היה פצוע לאחר שסובב את הברך ובקבוצה אישרו כי זו לא הסיבה להיעדרותו והוא נכלל בסגל ונכנס כמחליף. מאז סוף השבוע, לקראת המשחק מול סכנין אתמול, בניון תורגל בהרכב ונראה היה כי יפתח במקום חן עזרא. אלא שלפני המשחק לוי הקריא את ההרכב ובניון מצא את עצמו, שוב, בחוץ.

יוסי בניון נכנס לפגישה עם יעקב שחר במשרדים ברחוב המסגר. קובי אליהו
"לא מגיעים לפגישה אצל שחר אם אין לכך סיבה מוצדקת". בניון ביציאה מהפגישה עם שחר/קובי אליהו

חיפה ניצחה אתמול 0:1 בגביע הטוטו את בני סכנין ושמרה על מאזן מושלם במפעל, אבל למאמן רוני לוי אכפת בעיקר מהיכולת. במועדון סבורים כי בעוד מספר שבועות, עד תחילת הליגה, השחקנים יהיו חדים יותר מול השער, והקבוצה תהיה יעילה יותר בחלק הקדמי. המאמן לא מתכוון לאפשר לשובל גוזלן לעזוב כל עוד לא יגיע חלוץ, וגם אם זה יקרה, הוא כבר הבהיר להנהלה שלא יאשר שחרור שחקנים אלא אם כן הם בעצמם יתנגדו למהלך. גוזלן ישוחח בקרוב עם לוי, והמאמן יבהיר לו את המצב. המאמן מסר בתגובה על מצבו של החלוץ: "לא פשוט לשבת בחוץ. שובל מתנהג כמו שצריך, הוא חשוב למועדון. מה יקרה אם הוא ידפוק בדלת? הוא יצטרך לחכות. אנחנו עושים הכל בשבילו". החלוץ הצרפתי של קון, מתיו דוהמל, עדיין לא קרוב לחתימה. במועדון טוענים כי גם לוי שוחח עימו בניסיון לשכנע אותו להגיע לישראל, כשהשחקן עצמו ממתין להצעה מהצ'מפיונסשיפ באנגליה ולא פוסל אפשרות להגיע למכבי חיפה אם הוא לא יקבל הצעה מקצועית מפתה יותר בימים הקרובים.

הבלם מארק ואליינטה לא נכלל גם אתמול בסגל וזאת בעקבות העובדה שאינו נמצא בכושר משחק. ייתכן שלוי ייתן לו דקות מעטות במשחק הקרוב מול הפועל עכו, אך גם זה בספק משום שהמאמן חושש לסכן אותו לקראת פתיחת העונה. שחקני הקבוצה מנסים לעזור לבלם, שהגיע לכאן עם לא מעט חששות, להשתלב בקבוצה. בניגוד אליו, יוסי בניון שנמצא בכושר משחק נכנס כמחליף, אך גם במקרה שלו לוי מעדיף לשמור את השחקן על הספסל כדי שיהיה כשיר לפתיחת העונה. אחרי השער שכבש אתמול, צייץ חברו אלמוג כהן: "גביע הטוטו. אחרי השער של חיפה נגד סכנין, אתה מבין מה זה תשוקה לכדורגל". בחיפה פרגנו כמובן גם למבשל השער, טאלב טואטחה, שלאחרונה חלה רגיעה מסוימת ביחסים בינו לבין הקהל. אלירן עטר יתופקד העונה כנראה בצד שמאל, משום שלוי סבור שהוא יותר אפקטיבי בעמדה הזאת מאשר בעמדת החלוץ בה הוא תורגל במשחקים האחרונים.

גוסטבו בוקולי יתארח היום בכנס איגוד העיתונאים השנתי ויספר על תפקידו החדש במכבי חיפה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בוקולי ישמש כסקאוט וכאחראי על הקשר בין השחקנים הזרים למועדון. מאוחר יותר הוא ייקח חלק באירוע פתיחת העונה המסורתי של הקופים הירוקים, שמציין 13 שנים לארגון. האירוע יתקיים בפאב האוהדים בקניון קסטרא, ויכלול גם סרט סיכום העונה, טקס השחקן המצטיין והופעה של להקת חוות מזור. גם הצוות המקצועי והשחקנים הוזמנו.

"מחאת הכיסים" שהחלה אתמול תימשך, אך במועדון הבהירו אתמול כי המחאה המיותרת לאור ההנחה שהקבוצה תתחזק עד תחילת הליגה. לאור הפערים שהתגלעו במגעים עם שחקנים זרים לאחרונה, במועדון מעריכים כי לפחות שחקן אחד יצטרף עד תחילת העונה. גורם במועדון הבהיר: "המטרה היא להחתים שני שחקנים זרים. יחד עם הרכש שעשינו בחודש ינואר, המועדון ישלים רכש מרשים בטווח של מספר חודשים. חלק מהתכנון לגבי השחקנים שכבר הצטרפו היה להתכונן לעונה הנוכחית". שחקנים בחיפה הודו גם אתמול כי הקבוצה זקוקה לחלוץ בכיר.

עדכון ראשון: 7:57

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully