וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי העיר לשחקנים. גורם: "אף קבוצה לא תקבל את תורג'מן"

2.8.2015 / 8:43

המאמן, שדורש יותר אגרסיביות, עדיין מטיל וטו על שחרור החלוץ וגוזלן ובהתאם לכך שוקל להמשיך בשיטה הנוכחית גם כשיגיע קשר. מחמאות לריאן ודרינצ'יץ'. שכטר: צריכים לחזור לאירופה. שיחות עם נציגי גיהואטה, יחתום ויושאל?

one

במכבי חיפה סימנו אתמול "וי" על המבחן הראשון של רוני לוי על הקווים: לא רק ניצחון בדרבי, אלא גם יכולת טובה של רוב השחקנים שנמצאים תחת מבחן גדול. השאלה העיקרית שעולה מתוך המשחק הזה, וגם בשיחות בין שחקני הקבוצה, היא מה יהיה המערך של רוני לוי לאחר הגעת קשר זר. לוי עצמו שוקל שינוי שיטה, אבל לא מן הנמנע שימשיך בקו הנוכחי שלו, עם שני שחקני מרכז שדה כשאחד השחקנים הבכירים יפתח על הספסל. לוי ממתין לשחקן שיגיע ויקבע את השיטה בהתאם לסגנון המשחק שלו. בחיפה מרוצים מאוד מאיסמעיל ריאן. היכולת שהפגין אתמול רק מגבירה את התחרות על שתי העמדות בכנפיים, והצטרפות שחקן נוסף בהתקפה תוביל לתחרות גדולה על חולצת ההרכב בין שחקני החלק הקדמי.

שובל גוזלן לא היה אתמול בסגל, אבל הדבר עדיין לא אומר דבר על עתידו. במקרה שלא ייכלל במשחקים הבאים הוא עשוי לבקש לעזוב, אבל כפי שכבר פרסמנו לפני מספר שבועות המאמן הטיל וטו על מעבר שלו או של אלון תורג'מן לקבוצה אחרת, ועדיין בדעה שאף אחד מהם לא יעזוב. המאמן כבר הודיע להנהלה שעד שלא יחתום חלוץ, הוא לא מתכוון לשחרר שחקנים. "בכל הקבוצות הגדולות יש רוטציה, אם שובל לא היה בסגל במשחק הזה, יכול להיות שהוא יתלבש במשחק הבא", אמרו בחיפה. "תורג'מן? אף קבוצה לא תקבל אותו".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"אתם צריכים ללחוץ עוד עם יותר אגרסיביות". רוני לוי/יוסי ציפקיס

רוני לוי שוחח אתמול עם חניכיו כבר במהלך המחצית, ועושה רושם שלקבוצה יש עוד הרבה על מה לעבוד. תחילה הוא פנה לכל השחקנים ואמר להם: "לחצנו טוב, אבל אתם צריכים ללחוץ עוד עם יותר אגרסיביות. לא יכול להיות ששחקן מקבל חוץ, הוא מגיע לרחבה ועושים עליו פנדל", ואז פנה לבלמים: "אל תצאו מהמשחק, תישארו במקום שלכם". למרות הפנדל לו הוא גרם, בקבוצה מרוצים מאוד מניקולה דרינצ'יץ'. חלק מהשחקנים חושבים שאלירן עטר צריך לשחק בצד שמאל ולא כחלוץ שני, ולוי שוקל גם את העניין הזה. אתמול הוא תפקד את עטר בחלק הקדמי משום שרצה לתת ביטוי גם לחן עזרא. יוסי בניון היה כשיר למשחק, אבל לא פתח משום שלוי רוצה לשמור אותו לליגה.

במועדון ממשיכים להגביר את המאמצים להחתים קשר וחלוץ. בראש רשימת הרכש נמצאים הקשר השבדי של אלפסבורג, מרקוס רודן, וחלוץ ראן חביב חביבו. לשני השחקנים הוגשו הצעות רשמיות, עם אף אחד מהם אין סיכום כרגע לאור פערים במשא ומתן, כשחביבו עדיין לא החליט אם להגיע לישראל. קשר לבסקי סופיה, הבולגרי ולדימיר גאדז'ב (28), נמצא אף הוא ברשימות. גם חלוצים אחרים נמצאים ברשימות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אושרי רואש שחקן הפועל חיפה לפני איתי שכטר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"זה כביכול רק גביע הטוטו, אבל מרגיש הרבה יותר". איתי שכטר/יוסי ציפקיס

איתי שכטר נשאל אתמול על ההרגשה לשחק לצד אחיו ענר: "זה היה מרגש, חלמתי הרבה שנים שנשחק יחד או אחד מול השני. כשהוא נכנס הרגשתי שהדם שלי נכנס למגרש. אני שמח, אבל עוד יותר שהקבוצה שלי ניצחה. זה כביכול רק גביע הטוטו, אבל מרגיש הרבה יותר". שכטר נשאל על הרמה של קבוצתו במשחק ואמר: "אפשר לחלק את המשחק לכמה חלקים, היו דקות טובות ופחות טובות. זה משחק ראשון ויש הרבה על מה לעבוד. ראו קבוצה מחוברת והיו לנו הרבה מצבים שהמסירה האחרונה הייתה פחות מדוייקת. זה משחק שנלמד ממנו ונמשיך קדימה. אני תמיד אומר שבכדורגל לא צריך לעשות השוואות לעבר. הקבוצה מחוברת מאוד, שינינו שיטה ומערך וצריך לתרגל את זה. לא פשוט בחום הזה וצריך להתאושש אחרי ספרינטים".

"הגעתי בפברואר והיו ממני הרבה ציפיות. לא שיחקתי טוב מתחילת העונה, אבל אספתי את עצמי. זו עונה חשובה לקריירה שלי ואני מרגיש טוב, בטוח שאם אמשיך לעבוד ככה ייכנסו הרבה גולים", סיכם שכטר. "לקהל הזה מגיע הרבה יותר ממה שהיה בשנים האחרונות. כל עונה צריכים להיאבק על מקום באירופה. רוני מנסה להשתית במועדון מדיניות שלפיה הקבוצה תחזור להיות קבוצה מנצחת. לאורך שנים, חיפה לא תמיד הייתה הכי יפה ומבריקה אבל הייתה קבוצה מנצחת. זה מה שחשוב שנחזור להיות". אייל משומר כבש אתמול את שער ההכרעה הראשון שלו מאז אפריל 2009. אז הוא כבש שער דקה לסיום מול הפועל פתח תקוה.

אחרי שלא חזר עם הקבוצה לארץ ממחנה האימונים, בחיפה שוקלים להחתים ולהשאיל את הבלם הקמרוני ז'רום גיהואטה. שיחות החלו עם נציגיו בעניין, ואם המהלך יקרום עור וגידים הבלם בן ה-20 שרשם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של קמרון עשוי לשחק בעונה הבאה בקבוצה אחרת בישראל, כנראה בליגה הלאומית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully